1403/5/11

کد خبر: 60654

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیانیه ای درباره تیم ملی فوتبال هفت نفره صادر کرد

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جهت شفاف سازی اذهان عمومی در خصوص تیم ملی فوتبال هفت نفره بیانیه ای را منتشر کرد.

به دنبال موج سواری و سیاه نمایی شبکه های معاند از خبر منتشر شده در خبرگزاری ایسنا، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جهت تنویر افکار عمومی، بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرد:

امین اله مانی سرمربی پیشنهادی تیم ملی پس از عدم موافقت مراجع ذی‌صلاح با یک نفر از کادر فنی اعلامی ایشان به فدراسیون، از حضور در تیم ملی امتناع نموده و با وجود پیگیری مسئول انجمن متاسفانه با اصرار بر تصمیم خود در این اردو حضور نیافتند.

همچنین از ۲۰ بازیکن حاضر در اردو، یک ورزشکار به دلیل بی انضباطی کنار گذاشته شده و تنها دو نفر اردو را ترک کردند و سایر ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر رعدی و کادر فنی ادامه دادند و مطالب مطرح شده در مصاحبه مذکور صحت نداشته و کذب محض است.

لذا با عنایت به حساسیت موضوع و زمان کوتاه تا برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه فوتبال هفت نفره با پیشنهاد انجمن فوتبال و تائید فدراسیون هدایت تیم ملی به علیرضا رعدی سپرده شد.

لازم به توضیح است علیرغم نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و موج سواری رسانه معاند، با توجه به حمایت های صورت گرفته، نه تنها تیم ملی فوتبال، بلکه همه انجمن های تحت پوشش فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین هیچ گونه مشکل مالی برای اعزام به مسابقات نداشته و تیم ملی فوتبال نیز هشتم آبان ماه سال جاری برای حضوری پرقدرت در این مسابقات راهی کشور استرالیا خواهد شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu