1403/5/11

کد خبر: 60693

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه بررسی عملکرد تیم های ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در مسابقات قهرمانی جهان

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد ملی پوشان وزنه برداری جانبازان و معلولین در رقابت های قهرمانی جهان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد تیم های ملی  وزنه برداری آقایان و بانوان در رقابت های قهرمانی جهان امروز یکشنبه دوازدهم شهریور ماه با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان، گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی و محمد زاده نماینده فنی فدراسیون، رضازاده رئیس انجمن، توکلی سرمربی تیم ملی و بابک محمدی کارشناس وزنه برداری برگزار شد و عملکرد تک تک ملی پوشان در این مسابقات و همچنین وضعیت آنها و حریفانشان در بازی های پاراآسیایی هانگژو مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست بیان کرد: از زحمات و توضیحات فنی شما تشکر و قدردانی می کنم. با توجه به اهمیت مبحث مکمل ها و موضوع دوپینگ انتظار دارم که کادر فنی تیم های ملی دقت لازم را در این زمینه داشته باشند تا در بازی های پاراآسیایی با مشکلی مواجه نشویم.

حسین توکلی سرمربی تیم ملی گفت: برای ملی پوشان ما جهانی و آسیایی فرقی ندارد چرا که در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان، مدال طلا ها بین نمایندگان آسیایی توزیع شد و ما در هانگژو برای رسیدن به مدال طلا شرایطی مانند رقابت های قهرمانی جهان امارات داریم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu