1403/5/11

کد خبر: 60824

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد / گیلانی نژاد به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون منصوب شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه هجدهم شهریور ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در این جلسه بیان کرد: اربعین حسینی را سپری کردیم و شاهد همایش بسیار ارزشمند پیاده روی به کربلای معلی با حضور افراد با ادیان مختلف بودیم. همایشی که خار چشم دشمنان جهان اسلام است و با وجود تبلیغات استکبار جهانی امسال نیز با شکوه برگزار شد و هر سال شاهد افزایش زائرین حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم. دشمنان ما از اسلام و انقلاب اسلامی می ترسند. انقلاب اسلامی ما در راستای نهضت تاسوعا و عاشورای حسینی است و رزمندگان ما در زمان دفاع مقدس با تاسی از امام حسین (ع) به میدان نبرد رفتند.

حمیدی دبیر فدراسیون گفت: اردوهای تیم های ملی شنا، تیراندازی و بوچیا در راستای کسب آمادگی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو آغاز شده است و اردوی تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بسکتبال با ویلچر بانوان به پایان رسید. در ادامه نیز اردوی تیم های ملی دو و میدانی در محلات و کمپ تیم های ملی فدراسیون، بسکتبال با ویلچر مردان در استان مرکزی و تیم های ملی وزنه برداری مردان و بانوان در فدراسیون برگزار خواهد شد.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

در پایان نشست، حکم محمد مهدی گیلانی نژاد به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون از سوی اسبقیان اهدا شد و رئیس فدراسیون برای او در این مسئولیت آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu