1403/5/10

کد خبر: 60978

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست شورای مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: حلول ماه ربیع الاول را تبریک عرض می کنم. امیدوارم عزاداری های شما در ماه محرم و صفر قبول درگاه حق قرار گرفته باشد و از فیوضات این ماه ها بهره لازم را برده باشیم. از همکارانم در بخش های مختلف فدراسیون به جهت برگزاری مراسم های عزاداری در این ایام تقدیر و تشکر می کنم. ملی پوشان ما از حضور در این گونه مراسم ها استقبال می کنند که این امر بسیار ارزشمند است. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین توانسته در عرصه ورزش، در امور فرهنگی و مذهبی پرچمدار باشد که این موضوع باعث افتخار ما است.

رئیس فدراسیون گفت: خوشحالم که دکتر رئیسی رئیس محترم جمهور در دیدار با ورزشکاران بیان کردند "امتیازاتی که برای ورزشکاران المپیکی به‌ویژه در زمینه تحصیل در نظر گرفته می‌شود، باید به قهرمانان پارالمپیکی نیز تعلق گیرد." فدراسیون ما به دلیل وجود رشته های متعدد در پارالمپیک و پاراآسیایی دارای اهمیت بالایی است و خوشبختانه در این دوره چهار ساله با همراهی و همت همکاران شاهد موفقیت های متعددی بودیم که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: آغاز ماه ربیع الاول را تبریک عرض می کنم. در راستای حضور قدرتمند در بازی های پاراآسیایی هانگژو، اردوهای تیم های ملی شنا و تیراندازی در مجموعه آزادی و فدراسیون در حال برگزاری است. اردوهای تیم های ملی وزنه برداری مردان و بانوان نیز آغاز شده و تا زمان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی ادامه دارد. تیم های ملی والیبال نشسته مردان و بانوان نیز به منظور برپایی اردوی مشترک با کشور روسیه تمرینات خود را در محلات آغاز خواهند کرد. اردوی تیم ملی دو و میدانی نیز در تهران و محلات در حال برگزاری است و اردوی تیم ملی بکستبال با ویلچر مردان هم در اراک برگزار می شود و تیم ملی فوتبال هفت نفره نیز از امروز وارد اردو خواهد شد. اردوی تیم ملی بوچیا نیز در تبریز به پایان رسید و از بیست و نهم شهریور ماه بانوان بسکتبال با ویلچر وارد اردو می شوند.

دبیر فدراسیون گفت: مجمع عمومی فدراسیون روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک راس ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود که اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و امیدوارم مجمع به خوبی برگزار شود.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu