1403/5/10

کد خبر: 60991

1400-10-11 13:25:24

کیومرث هاشمی با تحول در ورزش ایران اعتماد خانه ملت را به خوبی پاسخ خواهد داد / او مدیری متخصص و از جنس ورزش است

اسبقیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند به کیومرث هاشمی به عنوان وزیری متخصص و از جنس ورزش برای سکانداری وزارت ورزش و جوانان اعتماد کنند.

به گزارش روابط عمومی، اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اشاره به اهمیت کسب موفقیت کاروان ایران در بازی های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو بیان کرد: سوابق کیومرث هاشمی در ورزش از مدیرکلی استان ها، مدیریت ستادی تا معاونت ورزشی و ریاست کمیته ملی المپیک نشان می دهد که او شناخت بسیار کامل و دقیقی از ورزش کشور دارد که این موضوع می تواند امتیاز ویژه ای برای تداوم موفقیت ورزش جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی باشد.

وی با ابراز خرسندی و تشکر از تصمیم رئیس جمهور مبنی بر معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این انتخاب نشان می دهد دکتر رئیسی دغدغه ورزش کشور را دارد و با معرفی هاشمی به دنبال ایجاد شرایط مطلوب برای ورزش کشور است. نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند به کیومرث هاشمی اعتماد کنند چرا که او مدیری از جنس ورزش است و در این زمینه تخصص و تجارب بالایی دارد.

اسبقیان با بیان اینکه در شرایط کنونی نیازمند یک مدیر متخصص در ورزش کشور هستیم افزود: هاشمی کارنامه درخشانی در حوزه ورزش دارد و چهره ای نام آشنا در عرصه بین المللی است و با رویکردی که  نسبت به حضور متخصصین ورزش درحوزه ورزش و جوانان دارد می توانیم به تداوم موفقیت های ورزش امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امروز ورزش کشور در شرایط مناسبی قرار دارد و به طور حتم با حضور هاشمی آینده درخشانی در انتظار ورزش کشور خواهد بود. به عنوان کسی که سال ها در ورزش کشور حضور داشته، مطمئنم به طور قطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی از گزینه پیشنهادی دولت حمایت کنند و یقین دارم کیومرث هاشمی با ایجاد تحول در ورزش ایران اعتماد خانه ملت را به خوبی پاسخ خواهد داد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu