1403/5/10

کد خبر: 61012

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون

نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور رئیس کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نشست صمیمانه روسای هیئت های استانی با مدیران فدراسیون امروز سه شنبه بیست و هشتم شهریور ماه با حضور دکتر کارگری رئیس میته ملی پارالمپیک برگزار شد.

اسبقیان ضمن عرض خوش آمدگویی به مسئولین هیت های استانی بیان کرد: خوشحالم که امروز فرصت شد در کنار شما باشم. در استان ها شاهد تلاش های خوبی از سوی شما هستیم. کار در مجموعه ورزش پارالمپیکی برای شما که انسان هایی با همت بلند هستید، سخت نیست. کار با ورزشکاران جانباز و توان یاب سرافراز شرایط خودش را دارد.

وی ادامه داد: معتقدم که شما با دلسوزی تلاش می کنید. الحمدلله که به کوری چشم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با درایت رهبر معظم انقلاب ما امروز به قله نزدیک شدیم و خستگی ممنوع است. ما سربازان ولایت هستیم. شما این روحیه را دارید و با خدا معامله کردید. تلاش ما برای رخ دادن یک اتفاق خوب است که با حضور شما در هیئت های استانی این اتفاق رقم خورده است. کارها و تلاش های خوبی از شما در این مدت دیدم.

رئیس فدراسیون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: این ایام یادآور سلحشوری و دلاوری های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس است. فرارسیدن این ایام را به شما تبریک عرض می کنم به خصوص عزیزانی که این ایام را درک کردند. هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بود. هم شجاعت و هم اعتماد به نفس را به ما آموخت. در سخت ترین شرایط رزمندگان ما حق مطلب را ادا کردند و دل به دریا زدند و از جان و خانواده خود گذشتند و به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

وی عنوان کرد: خوشحالم که این نشست و مجمع عمومی فدراسیون در این ایام عزیز برگزار می‌شود. یاد و نام سرداران بزرگ سپاه اسلام به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان را گرامی می دارم و به روح پاکشان سلام و صلوات و درود می فرستم.

اسبقیان با تاکید بر اهمیت اجرای طرح یاران شهید سپهبد سلیمانی عنوان کرد: این طرح کمک بزرگی برای ورزش پارالمپیکی است. امروز هم خوشبختانه در جلسه وبیناری این طرح هیئت های استانی حضور داشتند. هدف اصلی این طرح حفظ و ارتقا سلامتی جانبازان مدافع حرم و امنیت و مرزها است. انتظار داریم هیئت های استانی در خصوص اجرای این طرح فعال باشند چرا که حضور جانبازان معنویت فضای ورزش پارالمپیکی را بیشتر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ادامه داد: فردا در مجمع فدراسیون در خصوص تغییر نام فدراسیون به ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان تصمیم گیری خواهد شد. کلمه معلول کلمه عربی و به معنی ناتوان است در حالی که ورزشکاران ما توان خود را پیدا کردند و بارها و بارها برای کشور افتخارآفرینی کردند.

وی بیان کرد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را رئیس جمهور ابلاغ کرده است که در این مصوبه برای دستگاه‌های اجرایی وظایفی گذاشته شده است که یکی از آن‌ها در اختیار گذاشتن سالن اختصاصی برای ورزش جانبازان و معلولین است.

رئیس فدراسیون گفت: در راستای اجرای این مصوبه خبرهای خوبی بیان شده است. استاندارها دستورات ویژه ای در این زمینه صادر کردند. به عنوان دبیر ستاد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اگر در استانی همکاری لازم از سوی دستگاه ها انجام نگیرد، به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارش خواهیم داد تا این مصوبه اجرایی شود.

در ادامه نشست، روسا و نمایندگان استان ها به ارائه نظرات خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu