1403/5/10

کد خبر: 61314

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست رئیس فدراسیون با تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان/ تقدیر اسبقیان از رئیس مجتمع رفاهی نور

نشست صمیمانه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان با تیم ملی دو و میدانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون امروز دوشنبه سوم مهر ماه با تیم ملی دوومیدانی برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم و به روح پاک تمام شهدا سلام و صلوات و درود می فرستم.هشت سال دفاع مقدس برای ما فرصت های زیادی را به همراه داشت. شجاعت، اعتماد به نفس، صبوری را به ما آموخت. در این ۸ سال جنگ با استکبار جهانی، ملت شریف ما با پشتیبانی از رزمندگان کمک کردند تا یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: امروز حضور کشورمان در رده‌های برتر علمی دنیا، نشان از اقتدار و استقلال ایران عزیز اسلامی دارد که یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است. ما باید امروز به خودمان ببالیم. رزمندگان ما شهید شدند تا ما امروز در آرامش باشیم. شما هم مانند رزمندگان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توکل بر خدا و اخلاص را سرلوحه خود قرار دهید تا موفق شوید.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: تلاش من و همکارانم این است که شما در بهترین شرایط برای میادین بین المللی آماده شوید و با افتخارآفرینی، سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات مختلف طنین انداز کنید.

گفتنی است در پایان این نشست، اسبقیان رئیس فدراسیون با اهدای لوحی به رئیس مجتمع رفاهی نور از حمایت‌ها و همراهی او برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای آمادگی تیم های ملی، تقدیر و تشکر کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu