1403/5/9

کد خبر: 6142

1400-10-11 13:25:24

ترابی: رمز موفقیت والیبال نشسته ایران تداوم در استعداد یابی، برگزاری مسابقات و پرورش نیروهای متخصص است

 

خضراله ترابی، رئیس سازمان لیگ و مسئول امور فنی اولین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته در خصوص علل موفقیت والیبال نشسته ایران گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این خصوص گفت افزود: کسب مقام قهرمانی در جهان و بازی های پارالمپیک بسیار سخت اما سخت تر از آن حفظ این عنوان ها برای سالهای متمادی است.

ترابی با یادآوری شش دوره قهرمانی والیبال نشسته ایران در بازی های پارالمپیک گفت: قطعا در این رشته ورزشی در این مدت پالایش ها مورد نیاز با کشف استعدادهای کشور انجام شده که روند موفقیت تداوم داشته است.

مسئول امور فنی لیگ جهانی والیبال نشسته ادامه داد: هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته یک از نوابغ ورزش ایران است که در پیراهن تیم ملی با عنوان بازیکن و سرمربی افتخارات بسیار زیادی کسب کرده است و باید به صورت شایسته مورد تقدیر قرار گیرد.

وی به افتخارات رضایی در 9 دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان و سه دوره قهرمانی باشگاه های جهان اشاره کرد و گفت: این افتخارات در حالی به دست آمده است که ورزش ایران در کار گروهی زیاد موفق نبوده است اما رضایی این مشکل را در والیبال نشسته برطرف کرده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان درباره برنامه های آتی این سازمان گفت: لیگ های برتر و دسته یک همانند سال های گذشته برگزار می شود و باید رقابت های قهرمانی کشور نیز به صورت جدی دنبال شود که در نظر داریم این رقابت ها در رده های سنی مختلف برگزار کنیم.

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته از روز گذشته با حضور شش تیم برتر جهان (ایران، بوسنی، آمریکا، اوکراین، روسیه و آلمان) در تبریز شروع شده است و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu