1403/5/10

کد خبر: 61457

1400-10-11 13:25:24

ملت شریف ایران در دفاع مقدس ثابت کرد ملت امام حسین (ع) و ملت ایثار و شهادت است

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان گفت: امروز همه ما به عنوان بسیجیان ولایتمدار وظیفه داریم جهاد تبیین را در دستورکار خود قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سلام و صلوات به روح بلند شهدا و امام عزیز شهدا و خیر مقدم به دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، جانبازان و ایثارگران بیان کرد: صحبتم را با سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری آغاز می کنم. ایشان چه زیبا می فرمایند "هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست بلکه یک گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند و آن را استخراج کند و سرمایه گذاری کند. ایشان می فرمایند دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری و آرمان خواهی، ایثار و از خودگذشتگی است."

رئیس فدراسیون افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند" که ما ملت امام حسین (ع) هستیم." آری ما ملت امام حسین (ع) هستیم. چرا که انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ما، عملیات های موفق ما در زمان جنگ تحمیلی در امتداد تاسوعا و عاشورای حسینی است و اگر در دفاع مقدس اجازه ندادیم وجبی از خاک کشورمان توسط دشمن اشغال شود چون که ملت امام حسین (ع) بودیم.

اسبقیان تصریح کرد: ما معتقدیم که در هشت سال دفاع مقدس، تنها عراق و صدام دشمن ما نبودند بلکه سردمداران استکبار جهانی نیز مقابل ما بودند. اما سربازان کفر ستیز جمهوری اسلامی ایاران به فرماندهی امام عزیز راحل در برابر آنها قرار داشتند. ما به لطف خداوند متعال و با عنایت سرور و سالار شهیدان پیروز شدیم و به عوامل استکبار جهانی، آمریکای جهان خوار و اسرائیل خون خوار و تمام هم پیمانان آنها نشان دادیم که ملت ایران، ملت امام حسینی و ملت ایثار، شهادت و از خودگذشتگی است.

رئیس فدراسیون گفت: ما معتقدیم جنگ ما همچنان ادامه دارد. امروز ما درگیر جنگ همه جانبه ترکیبی هستیم. امروز ما وارد جنگ سلطه به نام جنگ شناختی شدیم. جنگ شناختی، شناخت انسان ها را مورد هدف قرار می دهد و تنها را مبارزه با این جنگ شناختی، جهاد تبیین است و امروز همه ما به عنوان بسیجیان ولایتمدار وظیفه داریم جهاد تبیین را در دستورکار خود قرار دهیم. امروز با سلاح جهاد تبیین همه بسیجیان و لایتمداران وظیفه دارند که به جنگ، جنگ شناختی بروند و قطعا انشاالله پیروز این جنگ نیز خواهیم بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu