1403/5/10

کد خبر: 61536

1400-10-11 13:25:24

مواجه مشتاقانه با مرگ از شاخصه های مهم دفاع مقدس است / ما نیازمند سفره شهدا هستیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رزمندگان ما وقتی به خط مقدم می رفتند شور و اشتیاقشان از تمام زمان های دیگر بیشتر بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بر روح پاک و بلند شهدای دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستم. میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و هفته وحدت را تبریک عرض می کنم. از فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان برای برپایی این مراسم تشکر می کنم. البته این فدراسیون در تمام برنامه ها پیشتاز و فعال بودند. بخشی از توان و ظرفیت وزارت ورزش در این فدراسیون در جهت فرهنگی فعال است.

وی ادامه داد: جنگ ادامه دارد. ویژگی که دفاع مقدس داشت، یادآوری این نکته بود که جنگ بخش بزرگش معطوف به انسان سازی است. اگر می گویم جنگ ادامه دارد، آن جنگ اصلی، جهاد با نفس است. جهاد اکبر، جهاد با نفس است. به خاطر ثمراتی که دفاع مقدس در تربیت نفس و انسان دارد این ایام را گرامی می داریم. موضوع یک رویداد انسان سازی است، رویدادی که در آن انسان الهی پرورش یافته است و برای همین است که این ایام را گرامی می داریم.

دکتر کلهر تصریح کرد: یک شاخصه وجود دارد که ما آن را از دفاع مقدس یادگرفتیم، همه آدم ها در تمام عالم با نیروی مرگ مواجه هستند. در زندگی هم این مرگ را حس می کنیم. دفاع مقدس میراثی به جا گذاشت که آن مواجه مشتاقانه با مرگ است. رزمندگان ما وقتی به خط مقدم می رفتند شور و اشتیاقشان از تمام زمان های دیگر بیشتر بوده است. ما در زندگی چه میزان مشتاق مرگ هستیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما هستیم که نیازمند سفره شهدا هستیم و باید تلاشمان را به کار بگیریم که افرادی که از این سفره بهره مند می شوند روز به روز افزایش پیدا کنند. امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد که از این رزق بهرمند باشیم و از پیروان مسیر شهدا باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu