1403/5/10

کد خبر: 61761

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: با ذهن مثبت و اراده قوی راهی مسابقات هانگژو شوید / تمرین، تغذیه و استراحت کافی از رکن های اساسی زندگی حرفه ای ورزشکار است

رئیس و دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان امروز در جمع ملی پوشان شنا و تیراندازی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، در آستانه اعزام به بازی های پاراآسیایی هانگژو، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون امروز پنجشنبه بیستم مهر ماه با حضور در اردوی تیم های ملی شنا و تیراندازی، از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

ایزدی سرمربی تیم ملی شنا و امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان خود پرداختند.

در این بازدید اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: به طور حتم اطمینان دارم با دعای خیر ملت شریف ایران عزیز اسلامی شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و توان یاب در بازی های پاراآسیایی هانگژو خواهیم بود. به طور حتم سرمربیان و کادر فنی تیم ها مطالب لازم را به ملی پوشان گفتند و امروز من هم جهت یادآوری مطالبی را برای شما بیان می کنم.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی پیش از اعزام به بازی ها هستیم و شما باید مراقب سلامتی خود باشید تا انشاالله بدون مشکل راهی این دوره از مسابقات شوید. تمرینات به خوبی در اردوهای مختلف انجام شده است. در زندگی حرفه ای یک ورزشکار، تمرین، تغذیه و استراحت کافی از رکن های اساسی هستند. خوشبختانه ما سعی کردیم شرایط اردوها مناسب باشد تا در کنار تغذیه و استراحت کافی بتوانید به نحو احسن تمرینات خود را پیگیری کنید.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در مسابقات جهانی فرانسه نیز به ملی پوشان دو و میدانی گفتم تمام تمرکز خود را روی رکورد و مسابقه خود بگذارید و به حاشیه توجه نکنید تا به هدفتان برسید. ذهن بسیار مهم است. با ذهن مثبت، اراده قوی و اعتماد به خود و کادر فنی در بازی های پاراآسیایی هانگژو پا به میدان بگذارید. ورزشکار باید زندگی حرفه ای داشته باشد و این بدان معناست که مواردی را که گفتم رعایت کنید. به شما و کادر فنی تیم ملی خداقوت می گویم و برای شما در این رویداد بزرگ آسیایی آرزوی موفقیت می کنم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu