1403/5/10

کد خبر: 61869

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: در بازی های پاراآسیایی هانگژو در کنار شما هستیم / باید در مسیر توکل و اخلاص حرکت کنیم

جلسه مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان با سرمربیان و مربیان تیم های ملی اعزامی فدراسیون به پاراآسیایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، نشست مسئولین فدراسیون با سرمربیان و مربیان تیم های ملی اعزامی فدراسیون به پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ امروز جمعه بیست و یکم مهر ماه با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان و گیلانی نژاد مدیر ورزشی فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: ما تابع قوانین کاروان هستیم.شما به دنبال کسب افتخار و سکوهای قهرمانی هستید تا دل ملت شریف ایران عزیز اسلامی را شاد کنید. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنان خود بر درخشش کاروان پارالمپیکی ها تاکید دارند و این بار مسئولیت ما را بیشتر می کند.

وی ادامه داد: به عنوان برادر شما امروز در این نشست نکاتی را بیان می کنم. توکل و اخلاص عامل موفقیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس بود و این باعث شد تا خداوند به او عزت دهد. سردار سلیمانی در دانشگاه دفاع مقدس درس خواند و رفتار او به گونه ای بود که در دل ها جا دارد.

اسبقیان افزود: ما نیز باید همین مسیر توکل و اخلاص را ادامه دهیم. این لطف و عنایت خداوند است که امروز در جامعه شما را با افتخار آفرینی هایتان می شناسند. تمام رفتار ما اگر خدایی باشد، خداوند متعال نیز به ما کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: حفظ سلامتی ورزشکار از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز شما باید مراقب سلامتی خود باشید تا تیم های ملی بدون مشکل در مسابقات حاضر شوند. فاصله ای بین ما نیست و در هانگژو ما در کنار شما هستیم و برای حفظ آرامش و کسب موفقیت ورزشکاران تمام تلاشمان را به کار می گیریم. شما نیز باید به زمانبندی مسابقات دقت لازم را داشته باشید تا مسابقه ای به دلیل عدم حضور به موقع ورزشکار با مشکل مواجه نشود. ما در بازی های پاراآسیایی آبروی کشورمان هستیم و باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در ادامه نشست، حمیدی دبیر فدراسیون گفت: ما در طول این مدت ما تلاش کردیم اردوهای تیم های ملی با کیفیت مطلوب برگزار شود و امیدوارم شاهد کسب نتایج خوبی در پاراآسیایی هانگژو باشیم.

نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون بیان کرد: تیم های ملی و کاروان ما همیشه به لحاظ فرهنگی و افتخار آفرینی عملکرد موفقی در رویدادهای مختلف داشته است و مسئولین و ملت شریف ایران هم به کاروان ما توجه ویژه ای داشتند که به خاطر تلاش های کادر فنی و ملی پوشان بوده است. دعا می کنیم که در هانگژو نیز کاروان کشورمان همچون گذشته به لحاظ عملکردی و به لحاظ فرهنگی باز هم الگویی برای ورزش باشد.

در این جلسه سرمربیان و مربیان هشت رشته اعزامی فدراسیون به بازی های پاراآسیایی ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون به لحاظ برپایی اردوها، برگزاری دیدار های تدارکاتی و حمایت از ورزشکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu