1403/5/9

کد خبر: 6235

1400-10-11 13:25:24

روسیه شگفتی ساز شد/ بوسنی به فینال نرسید

تیم ملی والیبال نشسته روسیه با شکست بوسنی شگفتی ساز لیگ جهانی شد تا نایب قهرمانی پارالمپیک ریو 2016 دیدار نهایی این رقابت ها را از دست بدهد.

سومین روز این رقابت ها امروز (شنبه) در سالن صدرای تبریز با سه دیدار پیگیری شد که تیم های بوسنی و روسیه در سومین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و ملی پوشان روسیه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

بوسنی نایب قهرمان پارالمپیک 2016 ریو در ست دوم این دیدار 25 بر 11 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب روسیه شد تا دیدار نهایی این رقابت ها را از دست بدهد.

در دو دیدار قبلی نیز تیم های ملی والیبال نشسته ایران و آلمان موفق به شکست تیم های اوکراین و آمریکا شدند.

بدین ترتیب در پایان سومین روز دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته ایران با سه پیروزی متوالی صدرنشین است. تیم های روسیه و اوکراین دو پیروزی و یک شکست در کارنامه دارند.

همچنین تیم های آلمان و بوسنی یک برد و دو ناکامی تجربه کردند و تیم آمریکا نیز سه شکست متوالی داشته است تا در انتهای جدول این رقابت ها قرار گیرد.

رقابت های لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور تیم های ایران، روسیه، آمریکا، بوسنی، آلمان و اوکراین از 30 فروردین آغاز شده و تا 4 اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز در جریان است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu