1403/5/9

کد خبر: 63093

1400-10-11 13:25:24

مسجدی: مدال را به شهدای دفاع مقدس تقدیم می کنم

ملی پوش طلایی پارادوومیدانی بازی های پاراآسیایی گفت: مدال طلای خود در  ماده پرتاب وزنه F53 را به شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، رشید مسجدی پس از کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه کلاس F53 گفت: در این مسابقات در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه شرکت کردم که رقابت های پرتاب وزنه اهمیت بیشتری داشت چون المپیکی است و خدا را شکر توانستم رکورد آسیا را ارتقاء دهم.

وی افزود:  در راین ماده هم صاحب مدال طلا شدم و هم برای حضور در مسابقات پیش رو خودم را محک زدم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان باگه کسب عنوان سومی پرتاب دیسک اشاره و خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب دیسک هم سوم شدم که البته هدف اصلی من کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بود و خدا را شکر نتیجه گرفتم و مبارک مردم شریف ایران باشد.

وی ادامه داد: حس قابل وصفی نیست چون تمرین زیادی می کنیم و در  مسابقات مدال می گیریم و رکوردشکنی می کنیم و حس خیلی قابل قبولی از خودمان داریم و اینکه می توانیم دل مردم را شاد کنیم بسیار مهم است.

مسجدی مدالش را به شهدای دفاع مقدس اهدا کرد و گفت: مدال مسابقات جهانی خود را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کردم و این مدال را هم به شهدا تقدیم می کنم.

مدال های بعدی خودم را هم به شهدا اهدا می کنم، چون ما مدیون شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم که اگر آنها نبودند قطعا نمی توانستیم در این مسابقات حضور داشته و رکوردشکنی کنیم.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu