1403/5/9

کد خبر: 6325

1400-10-11 13:25:24

تارودی زاده: والیبال نشسته در جهان متحول شده است

بهمن تاروردی زاده، مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در خصوص اولین دوره رقابت های لیگ جهانی گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی گفت: والیبال نشسته جهان متحول شده است و قدرت های جدیدی در این رشته ورزشی خود نمایی می کنند.

بهمن تارودی زاده درباره دیدار ایران و آلمان در چهارمین روز لیگ جهانی افزود: مسابقه خوبی بود. تیم آلمان نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است و پنج بازیکن خود را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه ایران مقابل آلمان از تاکتیک بهتری برخوردار بود، اظهار داشت: هر چند تیم آلمان از نظر فنی به بوسنی و روسیه نمی رسد، اما مقابل تیم ایران خوب بازی کرد.

مربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: امروز مقابل تیم آلمان و فردا برابر آمریکا بیشتر تاکتیک هایی دیدار نهایی را تمرین می کنیم تا قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی تحول در تیم های ملی والیبال نشسته جهان را اتفاق خوب این رقابت ها دانست و گفت: روسیه نیز متحول شده است اما این رشد به دلیل فیزیک جسمانی روس ها ادامه دار نیست. از سوی دیگر بوسنی شرایط قبلی خود را حفظ کرده است و یکی از دلایلی که همانند گذشته خوب کار نمی کند نیز همین موضوع است.

تاروردی زاده حضور نداشتن برزیل در این رقابت ها نقطه منفی دانست و اضافه کرد: احتمالا این تیم به دلیل مسیر طولانی در این رقابت ها شرکت نکرده است اما والیبال نشسته برزیل از قدرت های آینده این رشته ورزشی است و در آینده چیزهای زیادی از این تیم خواهیم شنید. برزیلی ها از سرمربیان مطرح بهره می برند و دو آنالیزور در تیم خود دارند. به نظر من برزیل در آینده جایگزین روسیه و بوسنی در والیبال نشسته خواهد شد.

وی درباره لیگ جهانی والیبال نشسته نیز گفت: این رقابت ها برای نخستین بار برگزار می شود و نمی توان با دوره قبل از آن مقایسه ای داشت، اما به نظر من از رقابت های قهرمانی جهان نیز بهتر برگزار می شود. تنها مشکل استقبال کم تماشاگران است که کمیته برگزاری می توانست با سازمان دهی این مشکل را برطرف کند. همانند بازی امروز ایران و آلمان که با استفاده از مدارس این مشکل تاحدی برطرف شد و تیم ایران نیز به خوبی در مسابقه تشویق شد.

مربی تیم ملی والیبال نشسته ایران حضور دانش آموزان و دانشجویان در سالن مسابقات را زمینه ای برای آشنایی آنان با ورزش معلولان دانست و افزود: اگر دانش آموزان با ورزش معلولان آشنا شوند، در اصل سرمایه گذاری برای آینده این ورزش کرده ایم.

وی تاکید کرد: رسانه ها عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشتند اما اگر تماشاگران نیز در سالن حاضر شوند، آشنایی با ورزش معلولان و جانبازان خیلی بهتر صورت می گیرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu