1403/5/9

کد خبر: 6341

1400-10-11 13:25:24

تلاش بوسنی برای کسب مقام سوم لیگ جهانی

تیم ملی والیبال نشسته بوسنی و هرزگوین با شکست اوکراین دومین برد خود را ثبت کرد تا احتمالا در دیدار رده بندی بار دیگر به مصاف اوکراین برود.

  

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته که از روز پنج شنبه 30 فروردین ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر تبریز آغاز شده است، روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه به پایان می رسد.

در چهارمین روز این رقابت ها سه دیدار برگزار شد که تیم های بوسنی و اوکراین در دیدار سوم و از ساعت 18 به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان بوسنی که عنوان قهرمانی پارالمپیک 2012 لندن و نایب قهرمانی پارالمپیک 2016 ریو را در پرونده کاری خود دارند، در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا دومین برد خود در این رقابت ها به دست آورند. تیم های بوسنی و اوکراین که دو برد و دو شکست در پرونده خود در دور مقدماتی لیگ جهانی ثبت کردند فردا (دوشنبه) در آخرین روز دور مقدماتی به ترتیب به مصاف آلمان و روسیه می روند. با توجه به دیگر نتایج این رقابت ها تیم های بوسنی و اوکراین احتمالا در روزپایانی رقابت ها برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر می روند که اوکراین انگیزه خاصی برای شکست بوسنی و جبران نتیجه امروز در آن مسابقه خواهد داشت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu