1403/5/9

کد خبر: 6379

1400-10-11 13:25:24

مدیر رسانه ای لیگ جهانی: ورزش زبانی جهانی است/ مسابقات با سازماندهی بی نقص و حرفه ای برگزار می شود

مدیر رسانه ای لیگ جهانی والیبال نشسته با بیان اینکه ورزش زبانی جهانی است ابراز داشت که با قدرت ورزش می توان تنش میان ملت ها را از بین برد و آنها را دور هم جمع کرد.

لارنت تورسیلاس که به عنوان مدیر رسانه لیگ جهانی به شهر تبریز سفر کرده است، درباره وظایفش گفت: مدیر رسانه دو وظیفه عمده بر عهده دارد که نخست اطمینان حاصل کردن از رعایت تمامی حقوق حامیان مالی مسابقات و دوم تبلیغ و اطلاع رسانی این رویداد از طریق انعکاس نتایج مسابقات، تهیه تصاویر منتشر شده، پخش زنده اینترنتی و گردآوری مصاحبه از مربیان و بازیکنان شاخص از جمله فعالیت ها در این زمینه است.

مدیر رسانه ای لیگ جهانی والیبال نشسته افزود: همچنین اطمینان از انتشار تمامی اطلاعات و خبرها در شبکه های مختلف اجتماعی همانند فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و ... از دیگر وظایف کاری است.

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی والیبال نشسته به دنبال افزایش مخاطبان جهانی این رشته ورزشی است، خاطر نشان کرد: تهیه و انتشار اطلاعات و اخبار مسابقات به گونه ای که برای مخاطبان جذابیت لازم را داشته باشد، از جمله اهداف مهم برای رسیدن به این هدف است.

تورسیلاس در پاسخ به این سئوال که میزبانی تبریز در لیگ جهانی والیبال نشسته را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: من بازیکن تیم ملی والیبال فرانسه در سال های 1991 تا 1997 بودم، در گذشته همکاری با کمیته بین المللی المپیک و جنبش المپیک نیز داشته ام، همچنین قبل از این رقابت ها به عنوان هیات ژوری در مسابقات انتخابی والیبال نشسته در کره جنوبی شرکت کردم.

وی ادامه داد: تبریز دومین تجربه من در والیبال نشسته و نخستین تجربه به عنوان مدیر رسانه ای است. در مجموع شاهد سازمان دهی خوبی در تبریز هستم و مسابقات نیز با رعایت استانداردها برگزار می شود. سازمان دهی مسابقات بی نقص و حرفه ای است و برای تیم ها امکانات تبلیغات محیطی، سالن و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خوبی مهیا شده است.

مدیر رسانه ای لیگ جهانی والیبال نشسته تصریح کرد: برای فدراسیون جهانی این رشته ورزشی برگزاری این مسابقات در تبریز فرصت مغتنمی است و به رشد و توسعه والیبال نشسته جهان کمک زیادی خواهد کرد. این مسابقات قالب جدیدی از رقابت های این رشته ورزشی است که به لیگ جهانی والیبال نزدیک است.

وی با یادآوری جوایز نقدی این مسابقات که 25 هزار دلار برای تیم های برتر و پنج هزار دلار برای بازیکنان برتر است، گفت: این موضوع انگیزه ای برای تیم ها و بازیکنان شرکت کننده است. این جوایز از سوی کمیته برگزار کننده تامین شده است که جا دارد همین جا از آنان تشکر و قدردانی کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu