1403/5/10

کد خبر: 6483

1400-10-11 13:25:24

دبیر کمیته فنی و اجرایی: استاندارد سازی مهمترین هدف در برگزاری لیگ جهانی است 

مهدی نویدی، دبیر کمیته فنی و اجرایی لیگ جهانی والیبال نشسته مهم ترین دغدغه مسئولین اجرایی لیگ جهانی را رعایت استاندارهای مورد نظر فدراسیون جهانی دانست.

وی در تشریح کارهای انجام شده برای میزبانی لیگ جهانی والیبال نشسته در شهر تبریز گفت: کارهای اجرایی این رقابت های مهم جهانی در دو مرحله قبل از مسابقات و زمان برگزاری می توان تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون جهانی والیبال نشسته برای برگزاری لیگ جهانی استاندارهای تعریف کرده است که باید رعایت شود، گفت: در مرحله آماده سازی سالن مسابقات از کفپوش گرفلور که مورد تایید فدراسیون جهانی است، استفاده کردیم.

دبیرکمیته فنی و اجرایی لیگ جهانی به آماده سازی سخت افزاری و نرم افزاری مورد تایید و استاندارد برای لیگ جهانی اشاره کرد و افزود: تبلیغات محیطی، نور سالن، چیدمان سالن مسابقات، هتل محل اسکان تیم های که باید دارای پنج ستاره باشد، سالن تمرین استاندارد که تنها پنج دقیقه با هتل اقامت تیم ها فاصله دارد، از جمله مواردی بود که برای این مسابقات بر اساس تعاریف فدراسیون جهانی آماده شد.

وی تشکیل تیم VIS و استفاده از نرم افزارهای لازم برای اطلاعات آماری مسابقات را از دیگر برنامه ها اعلام و خاطر نشان کرد: بر اساس درخواست فدراسیون جهانی هماهنگی های لازم برای گرفتن تست الکل و دوپینگ از تیم های شرکت کننده انجام شده است.

داور بین المللی والیبال ایران درباره گروه قضاوت کننده در لیگ جهانی والیبال نشسته نیز گفت: ۱۸ مسابقه این رقابت ها را ۶ داور بین المللی از جمله دو داور ایرانی و ۱۵ داور ملی قضاوت می کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان فدراسیون جهانی والیبال نشسته نمره قبولی به برگزاری این رقابت ها داده اند و به نظر آنان این رقابت ها مدل کوچک شده قهرمانی جهان است.

 دبیرکمیته فنی و اجرایی لیگ جهانی در پایان تاکید کرد: در مجموع گروهی ۳۰ نفره از هیات ورزشهای جانبازان و معلولین و اداره کل تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی برای برگزاری این رقابت ها تلاش کردند تا میزبانی شایسته برای تبریز که پایتخت جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ است، رقم بزنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu