1403/5/10

کد خبر: 6518

1400-10-11 13:25:24

سرمربی بوسنی: رقابت من با رضایی سابقه طولانی دارد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بوسنی با بیان اینکه از سالیان دور با هادی رضایی رقابت داشتم، گفت: قبل از فروپاشی یوگسلاوی من و رضایی به عنوان بازیکن با یکدیگر رقابت داشتیم و در سال های اخیر نیز به عنوان سرمربی با هم رقابت می کنیم.

میرزا هروسمویچ پس از پیروزی شاگردانش برابر اوکراین و کسب مقام سومی لیگ جهانی والیبال نشسته گفت: در مسابقه با اوکراین به جوانان فرصت بیشتری برای کسب تجربه دادم. البته از بازیکنانم انتظار بیشتری در این مسابقات داشتم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار شکست برابر روسیه در روز سوم مسابقات را نداشتم، گفت: آن شکست یک بدشانسی برای تیم بوسنی و هرزگوین بود. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بوسنی حریف همیشگی خود را ایران دانست و گفت: در این رقابت ها نتوانستیم به دیدار نهایی و مسابقه با ایران برسیم، اما حتما در قهرمانی جهان در فینال به مصاف ایران خواهیم رفت. وی رقابت خود با هادی رضایی از سالیان دور دانست و گفت: قبل از فروپاشی یوگسلاوی من و رضایی به عنوان بازیکن با یکدیگر رقابت داشتیم و در سال های اخیر نیز به عنوان سرمربی با هم رقابت می کنیم. هروسمویچ تصریح کرد: تیم ایران یکی از برترین تیم های جهان است و همیشه بازی های بسیار عالی به نمایش می گذارد. تیم ملی بوسنی و هرزگوین در آخرین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال نشسته موفق به شکست اوکراین شد و مقام سوم و مدال برنز را به دست آورد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu