1403/5/10

کد خبر: 6631

1400-10-11 13:25:24

تیم ملی اواخر اردیبهشت به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود/ روسیه رقیب قدرتمند ایران

پیام خانلر خانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان از اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار می شود، خبر داد.

وی در این خصوص گفت: پس از رقابت های قهرمانی آفریقا که اوایل سال جدید به میزبانی مراکش برگزار شد، ملی پوشان استراحت کوتاهی داشتند و تمرینات آنها برای آمادگی رقابت های قهرمانی آسیا از ۱۸ فروردین ماه آغاز شد و هم اکنون نیز در جریان است.

خانلر خانی افزود: در این اردو علاوه بر ملی پوشان قدیمی، از چند ورزشکار جدید که در مسابقات قهرمانی کشور استعداد یابی شدند نیز دعوت کردیم و در مجموع این اردو با ۱۰ ورزشکار در حال انجام است.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در مجموع از شرایط ملی پوشان رضایت دارم و به جز یک مورد آسیب دیدگی که در حال درمان است، ورزشکاران در سلامت کامل هستند و امیدواریم بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا نیز از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

وی گفت: این رقابت ها برای کشورهایی که در قاره آسیا هستند از امتیاز ۴۰ و برای سایر کشورها از امتیاز ۲۰ برخوردار است و با توجه به پیش رو بودن بازی های پارالمپیک و تلاش کشورها برای کسب سهمیه این رویداد مهم، اکثر کشورها سعی می کنند در مسابقاتی که در هر قاره برگزار می شود شرکت و کسب امتیاز کنند.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اولین حضور رسمی رشته پارتکواندو خواهد بود و کشورهایی که در این رشته فعال بودند برای حضوری قدرتمند در این مسابقات آماده می شوند. از میان آنها روسیه برای ما حریف قدرتمندی به شمار می رود که نفرات مستعدی دارد.

خانلرخانی اضافه کرد: هنوز ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام نشده و به زودی اسامی نهایی مشخص خواهد شد و احتمال حضور چهره های جدید در ترکیب مسابقات قهرمانی آسیا نیز وجود دارد.

تیم ملی پاراتکواندو ایران در رقابت های قهرمانی آفریقا که به میزبانی کشور مراکش برگزار شد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu