1403/5/10

کد خبر: 7002

1400-10-11 13:25:24

لرستان به عنوان قهرمانی دست یافت/ تهران الف و خوزستان دوم و سوم شدند

رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین، گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

این مسابقات از روز گذشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با حضور ۲۵۴ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم در کلیه مواد و کلاس های پزشکی آغاز شد و امروز پایان یافت.

در پایان این رقابت ها تیم لرستان با ۴۸ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تهران الف با ۴۰ امتیاز نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم خوزستان با ۳۸ امتیاز رسید.

عناوین پنجم تا سی و یکم این دوره از مسابقات نیز به ترتیب به تیم های کرمانشاه، اصفهان، کرمان، آذربایجان شرقی، بوشهر، زنجان، مرکزی، یزد، هرمزگان، اردبیل، کردستان، مازندران، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، خراسان رضوی، البرز، سمنان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، قم، تهران ب، قزوین، همدان، خراسان شمالی، گلستان و آذربایجان غربی ( هر دو ۳ امتیاز)، ایلام و سیستان و بلوچستان (هر دو یک امتیاز) رسید.

رقابت های بخش بانوان نیز فردا، ۲۴ اردیبهشت ماه به مدت یک روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و پس از آن با بررسی نتایج بدست آمده از این دوره مسابقات، بهترین ها به اردوهای تیم ملی برای آمادگی بازی های پاراآسیایی جاکارتا دعوت خواهند شد.

عکس: وحید ابراهیمی

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu