1403/5/10

کد خبر: 7203

1400-10-11 13:25:24

جوانمردی: از اینکه لایق پرچمداری کاروان کشورم شناخته شدم سپاسگزارم

ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، به عنوان پرچمدار کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا معرفی شد.

وی در این خصوص به روابط عمومی فدارسیون گفت: روز گذشته از طریق رسانه ها مطلع شدم که به عنوان پرچمدار کاروان کشورم در بازی های پاراآسیایی انتخاب شده ام و از کمیته ملی پارالمپیک تشکر می کنم که من را لایق این مسئولیت خطیر دانستند.

جوانمردی افزود: معتقدم افراد زیادی هستند که بیش از من شایسته ی این عنوانند و می دانم که مسئولیت سختی پیش رو دارم. با این حال حس خوبی دارم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از عهده ی این مسئولیت برآیم.

قهرمان طلایی مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: بازی های پاراآسیایی جاکارتا سومین تجربه ی من از حضور در بازی های پاراآسیایی خواهد بود و با پشت سر گذاشتن مسابقات العین امارات و نیز مسابقات جهانی کره و نیز با تمریناتی که به صورت غیر متمرکز در حال انجام آن هستم، تلاش می کنم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشم.

وی گفت: مسابقات قهرمانی جهان بسیار فراتر از یک رویداد تدارکاتی بود و از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می کنم که زمینه ی حضور تیم ملی را دراین مسابقات فراهم کردند.

جوانمردی افزود: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و خوشبختانه اولین سهمیه در رشته P2، تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان، را نیز بدست آوردم و با کم شدن بار کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ از روی دوشم، تلاش می کنم در بازی های پارالمپیک توکیو در هر دو ماده تپانچه خفیف و تپانچه ۱۰ متر به همان کیفیت قبل عمل کنم و البته این مهم با تداوم حمایت های پارالمپیک و فدارسیون میسر خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: حسی که از شنیدن خبر پرچم داری داشتم متفاوت از حسی بود که در زمان کسب سهمیه و یا روی سکو رفتن داشتم و همه ی آنها افتخار آمیز و خوشایند هستند.

ساره جوانمردی در جریان رقابت های قهرمانی کره جنوبی توانست علاوه بر کسب ۲ نشان طلای انفرادی در ماده های تپانچه خفیف ۱۰ متر و ۵۰ متر، در همین ماده به نشان طلای تیمی و نشان نقره تیمی نیز دست یابد و اولین سهمیه P2 را نیز برای بازی های پارالمپیک توکیو بدست آورد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu