1403/5/10

کد خبر: 7209

1400-10-11 13:25:24

نبوی: تمام تلاشم را می کنم که در اولین اعزام برون مرزی عملکرد خوبی داشته باشم

سیده مهتاب نبوی، اولین بانوی ملی پوش تیم پاراتکواندو است که همراه با کاروان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور یافته است.

وی پیش از عزیمت به این مسابقات در گفتگو با روابط عمومی خاطر نشان کرد: اهل شیراز هستم و نزدیک به ۹ سال است که در رشته تکواندو فعالیت می کنم که البته پیوسته نبوده است و در یکسال اخیر به صورت مداوم تمرین می کردم و برای مسابقات پیش رو آماده می شدم.

نبوی افزود: قبل از تکواندو در رشته شنا فعالیت می کردم و در این زمینه توانستم به مقام های مختلف در مسابقات کشوری دست پیدا کنم. استاد من در رشته تکواندو خانم سارا نوروزی است که زیرنظر او کار کرده ام و در این اردو نیز استاد فاطمه اسد پور با من همراه بودند و تمریناتم با نظارت وی بود.

تنها بانوی ملی پوش تیم پاراتکواندو گفت: در این مدت پیشرفت خوبی داشتم و نهایت تلاشم را می کنم تا در اولین اعزام برون مرزی عملکرد خوبی داشته باشم. اگرچه کمی استرس دارم اما سعی می کنم بر آن غلبه کنم و با تمرکز بر مسابقات بهترین نتایج را بدست آوردم.

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با ترکیب ۹ ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه عازم ویتنام شد. مسابقات قهرمانی آسیا نیز ۳ خرداد ما در بخش افراد دارای معلولیت برگزار می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu