1403/5/10

کد خبر: 7291

1400-10-11 13:25:24

موفقیت تیم ملی مدیون عملکرد دقیق و اصولی کادر فنی است/ در جدول رنکنیگ جهانی اول هستم

سعید صادقیان پور، یکی از ملی پوشان طلایی تیم پاراتکواندو است که در رقابت های قهرمانی آسیا که به تازگی به میزبانی ویتنام برگزار شد به عنوان قهرمانی در کلاس K42، دسته ۶۱- کیلوگرم دست یافت.

وی در خصوص این مسابقات به روابط عمومی فدراسیون گفت: چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا به نسبت دوره های قبل هم از نظر شرکت کنندگان و هم از نظر سطح رقابت ها بسیار متفاوت بود. ۱۲۰ شرکت کننده در این دوره از مسابقات حضور داشتند و همگی با آمادگی کامل به میدان آمدند و از این رو سطح مسابقات بالاتر از دوره های قبل بود.

صادقیان پور افزود: شرکت کنندگان با آنالیز عملکرد حریفان خود در مسابقات پیشین توانسته بودند اختلاف امتیازات را کم کنند و من خودم این مساله را به خوبی در دیدارهایم لمس کردم و حریفی ازبکستان که در مسابقات قبل با اختلاف بسیار زیاد به من باخته بود، این بار هم اگرچه باخت اما تلاش کرد تا با اختلاف امتیاز کمتر این اتفاق بیافتد.

ملی پوش طلایی دسته ۶۱- کیلوگرم خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ملی کشورمان هم همانند مسابقات گذشته توانست خوش بدرخشد و قهرمان شود. این قهرمانی های پیاپی و شرایط روبه رشدی که در تیم ملی وجود دارد، همگی مدیون وجود کادر فنی قوی است که با عملکرد دقیق و اصولی خود هدایت تیم را بر عهده دارند. نمود مهم این مساله در مسابقات است که با وجود تمرینات خوب ملی پوشان نه از نظر بدنی و نه از نظر فنی به مشکل برنخوردند و توانستند مقابل حریفان عملکرد خوبی داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه در این اعزام نفرات بیشتری با تیم همراه بودند و علاوه بر آن اولین بانوی ملی پوش نیز در ترکیب تیم حضور داشت که با وجود کم تجربه بودن توانست به دو مدال دست پیدا کند و این مدال ها در نتیجه تیمی تاثیر گذار بود. خوشبختانه ملی پوشان جوان و جدید نیز عملکرد روبه رشدی دارند و به عنوان مثال حامد حق شناس که در مسابقات قبل در جدول رنکینگ جهانی رتبه ی ۳۱ را بدست آورده بود توانست در این مسابقات به مدال طلا و رنک یک دنیا دست یابد.

صادقیان پور افزود: شرایط مسابقات مدام در حال تغییر است و قوانین جدید در هر رویداد ورزشی اعمال می شود. خوشبختانه با پیش بینی کادر فنی تیم، با این تغییرات به مشکل برنخوردیم و البته هر چه بیشتر در مسابقات برون مرزی شرکت کنیم با تغییرات قوانین و مقررات بیشتر آشنا می شویم.

ملی پوش طلایی تیم پاراتکواندو در پایان تصریح کرد: ملی پوشان با تمام وجود در اردوها و مسابقات برون مرزی تلاش می کنند و امیدورایم بتوانیم با کسب حداکثر سهمیه های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، در اولین حضور این رشته در بازی های پارالمپیک خوش بدرخشیم و همانند گذشته در بهترین جای ممکن قرار گیریم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu