1403/5/10

کد خبر: 7295

1400-10-11 13:25:24

از پیشرفت ملی پوشان رضایت دارم/ رقابت های قهرمانی جهان مرداد ماه در پرتغال برگزار می شود

مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری تمرینات تیم ملی گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت ملی پوشان گفت: تمرینات با حمایت فدراسیون قایقرانی در حال برگزاری است واگر شرایط فراهم شود، مرداد ماه امسال در رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی پرتغال و مهر ماه در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ازبسکتان حضور خواهیم یافت.

مهدوی نیا افزود: در این اردو شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی، اسلام جاهدی، نادر عیوضی و اکبر طهماسبی حضور دارند که با حمایت فدراسیون قایقرانی درحال تمرین هستند و در کنار آنها مسعود قیصر و محسن ضربتی نیز تمرین می کنند. ضمن اینکه در طول هفته چند ورزشکار از هیات تهران نیز به صورت مجزا تمرین دارند و در تلاش هستند به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی در همین زمینه خاطر نشان کرد: در نظر داریم رقابت های قهرمانی کشور را اواخر شهریور ماه برگزار کنیم و این مسابقات فرصت خوبی است که ورزشکارانی که در استان ها به صورت پراکنده مشغول به تمرین هستند و نیز ورزشکاران تهرانی، در شرایطی یکسان مسابقه دهند و بتوانیم بهترین ها را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: به نسبت سالهای قبل ورزشکاران بیشتری به این رشته روی آورده اند و البته باید درنظر داشت که شرایط تمرین برای قایقرانی خاص و در همه ی استان ها فراهم نیست. با این حال در حال حاضر ۶ ورزشکار در استان های مختلف به صورت غیر متمرکز در حال تمرین هستند و آنها را زیر نظر داریم.

اردوی تیم ملی قایقرانی تا یازدهم خرداد ماه در محل دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی تهران در جریان است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu