1403/5/10

کد خبر: 7400

1400-10-11 13:25:24

استان های خوزستان، زنجان و کرمان برترین استان های مناطق سه گانه کشور در سال ۹۶

بر اساس اعلام معاونت امور استان های فدراسیون، استان های خوزستان، زنجان و کرمان به عنوان استان های برتر مناطق سه گانه کشور معرفی شدند.

سیداحمد سیدباقری، معاون امور استان های فدراسیون در این خصوص به روابط عمومی گفت: بر اساس سنت هر ساله، استان های برتر کشور در مناطق سه گانه مشخص شدند. این استان ها بر اساس آیتم های مورد نظر فدارسیون مورد سنجش قرار گرفتند و در نهایت پس از تجمیع امتیازات کسب شده، جایگاه استان ها در سال ۹۶ مشخص شد.

وی افزود: آیتم های متنوعی برای سنجش عملکرد استان ها مشخص و با صدور کارنامه ای برای هر استان، مسئولین از میزان رشد فعالیت خود در هر بخش و نیز صعود و نزول جایگاه هیات نسبت به سال گذشته، مطلع شدند.

معاون امور استان های فدراسیون خاطر نشان کرد: این کارنامه، به استان ها کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و در عملکرد سال جاری، نسبت به بهبود نواقص و مواردی که کارکرد کمتری در آن داشتند، اقدام کنند.

سید باقری گفت: این موارد شامل میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی لیگ های باشگاهی، تعداد ورزشکاران در قهرمانی کشور، تعداد تیم در لیگ های باشگاهی، استعداد یابی و توسعه رشته های ورزشی، مسابقات برگزار شده در استان، مقامهای کسب شده در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های باشگاهی، حضور ورزشکاران دراردوهای تیم ملی، تعداد ورزشکاران اعزام شده به مسابقات برون مرزی، تعداد قهرمانان ملی پوش، اقدامات ویژه، مشارکت، ورزش همگانی، آموزش، روابط عمومی، فرهنگی، ساختار و مدیریت است و بر اساس آن موقعیت استان مورد سنجش قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: در نظر داریم طی نشستی که خصوص آیتم های امتیاز دهی برای ارزیابی سال جاری برگزار می شود، جهت گیری امتیازات بر اساس موارد فنی و وظایفی که وزارت ورزش و جوانان بر عهده ی فدراسیون گذاشته و نیز مطالبات مردمی، قرار گیرد.

وی در پایان افزود: ۳۱ استان کشور بر اساس شرایط اقلیمی، امکانات و جمعیت در سه منطقه تقسیم بندی شده اند و سه استان برتر در هر منطقه به شرح زیر مشخص شدند:

گروه الف

خوزستان   ۹۲۱ امتیاز     مقام اول اصفهان     ۸۳۶ امتیاز     مقام دوم مازندران و خراسان رضوی   ۸۰۴ امتیاز       به صورت مشترک مقام سوم گروه ب زنجان   ۷۶۰ امتیاز       مقام اول لرستان   ۷۵۲ امتیاز      مقام دوم گیلان    ۷۰۱ امتیاز       مقام سوم گروه ج کرمان   ۷۵۱ امتیاز        مقام اول هرمزگان   ۵۹۳ امتیاز    مقام دوم یزد          ۵۴۳ امتیاز     مقام سوم

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu