1403/5/10

کد خبر: 7426

1400-10-11 13:25:24

ایزدیار رکورد آسیا در۱۰۰ مترکرال پشت را از چنگ چینی ها درآورد و نایب قهرمان شد

در آخرین روز از رقابت های بین المللی شنا معلولین که به میزبانی آلمان و در شهر برلین در حال برگزاری است، شاهین ایزدیار به یک نشان نقره ی دیگر دست یافت.

ایزدیار امروز در ماده تخصصی خود، ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس S10 به مصاف حریفان رفت و موفق شد با زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه رکورد آسیا را که پیش از این و در جریان بازی های پاراآسیایی اینچئون در اختیار شناگر چینی با زمان یک دقیقه و۸ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه بود، به نام کشورمان به ثبت برساند و نشان نقره را نیز بر گردن آویزد.

با کسب این نتیجه، عصر امروز ایزدیار بار دیگر در رقابت های فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با بهترین نفرات کلیه ی کلاسهای پزشکی به رقابت می پردازد.

پژمان عطایی نیز در رقابت های ۲۰۰ متر مختلط با زمان یک دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و تیم ایران تا کنون به ۵ نشان نقره و ۳ برنز دستی یافته است.

تیم ایران در بخش جانبازان و معلولین با ترکیب شاهین ایزدیار، پژمان عطایی و مصطفی جلیلی با سرپرستی محمدحسین اقبالی در این رقابت ها که از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه برپاست، حضور یافته است و امروز در این مسابقات به کار خود پایان می دهد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu