1403/5/10

کد خبر: 7438

1400-10-11 13:25:24

از عملکرد ملی پوشان رضایت دارم/ مسابقات بین المللی آلمان با حضور ۶۰۰ شناگر و در سطح بالایی برگزار شد

محمدحسین اقبالی، سرپرست انجمن شنا جانبازان و معلولین در پایان رقابت های بین المللی آلمان گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: در این مسابقات نزدیک به ۶۰۰ شناگر از کشورهای مختلف حضور داشتند و سطح مسابقات بالا بود. به خصوص اینکه شناگران اروپایی بسیار قوی ظاهر شدند اما با این حال از عملکرد سه شناگر اعزامی کشورمان در بخش جانبازان و معلولین رضایت دارم.

اقبالی پیرامون کلاس بندی شناگران افزود: پیش بینی ما این بود که پژمان عطایی و مصطفی جلیلی در کلاس S5 تاییدیه بگیرند اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد و کلاس پزشکی آنها S6 تعیین شد و کلاس پزشکی ایزدیار نیز در همان S10  باقی ماند. این مسابقات فرصت خوبی بود تا پیش از مسابقات پاراآسیایی جاکارتا شناگران خوب کشورمان آمادگی خود را محک بزنند و نقاط ضعف و قوت خود را متوجه بشوند ضمن اینکه خوشبختانه ایزدیار توانست رکورد آسیا در ماده تخصصی خود را نیز که نزد رقیب چینی وی بود، جابجا کند.

سرپرست انجمن شنا تصریح کرد: تیم ایران در بخش جانبازان و معلولین توانست در مجموع ۵ نقره و ۳ برنز بگیرد که یکی از این مدالهای برنز به صورت مشترک با تیم ۴ در ۱۰۰ متر نابینایان و کم بینایان بود و نمایندگان کشورما در بخش نابینایان و کم بینایان نیز توانستند یک نقره و یک برنز مشترک تیمی بگیرند.

رقابت های بین المللی شنا معلولین از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه به میزبانی برلین برپا بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu