1403/5/10

کد خبر: 7506

1400-10-11 13:25:24

شیروانی: برنامه ریزی، کار گروهی و بررسی نقاط ضعف؛ رمز موفقیت هیات خوزستان

هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان خوزستان در بررسی عملکرد هیات های استانی سال ۹۶ موفق شد با ۹۲۱ امتیاز رتبه نخست را در میان هیات های استانی گروه الف کشوری بدست آورد.

به این بهانه روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با مهرداد شیروانی، رئیس هیات خوزستان، گفتگویی انجام داد.

شیروانی در خصوص کسب این موفقیت گفت: عوامل زیادی در کسب این رتبه موثر بوده که مهم ترین آن برنامه ریزی، کار گروهی و تیمی است. ضمن اینکه هر هفته در هیات نقاط ضعف و قوت کار را با همکاران بررسی و آسیب شناسی می کنیم و در این زمینه جلسات متعددی داریم.

رئیس هیات خوزستان تصریح کرد: اگرچه مشکلات زیادی در استان وجود دارد و همچنان با کمبود زیرساخت ها مواجه هستیم، اما توانستیم با استفاده از ظرفیت های استانی بخشی از موانع موجود را برداریم .

وی در همین زمینه افزود: در سالهای اخیر توانسته ایم ارتباط خوب و موثری با مجموعه استانداری و شخص استاندار داشته باشیم و و تلاش می کنیم هر شش ماه یکبار در ملاقاتی که با استاندار داریم برنامه های هیات را ارائه می کنیم و نیازهای مرتبط را نیز به اطلاع می رسانیم و با حمایت هایی که از این مجموعه صورت گرفته توانستیم با سازمان ها و شرکت ها ارتباط برقرار کنیم.

شیروانی گفت: به عنوان مثال شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری، شرکت پالایش نفت آبادان، شرکت آب و برق خوزستان و ... از حامیان هیات هستند که کمک های خوبی در بحث حمایت از تیم های باشگاهی و نیز اعزام های برون مرزی ورزشکاران خوزستانی داشته اند.

رئیس هیات خوزستان خاطر نشان کرد: البته ذکر این نکته نیز ضروری است که روند روبه رشدی که هیات خوزستان در پیش گرفته، اعتماد مسئولین استان را جلب و مسیر حمایت آنها را هموار تر کرده است. هیات خوزستان در سال ۹۴ در جایگاه سوم گروه الف قرار داشت که این رتبه در سال ۹۵ به جایگاه دوم و امسال به جایگاه اول ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: پس از بررسی عملکرد سال ۹۶ هیات، در صدد هستیم نقاط ضعفمان را که عمدتا در بخش بانوان بود برطرف کنیم. این اقدام حتی پیش از اعلام معاونت امور استانهای فدراسیون آغاز شده و در سال جاری توجه ویژه ای به بخش بانوان و بخش های پایه و جوانان خواهیم داشت.

شیروانی گفت: متاسفانه هنوز مجموعه ورزشی هیات خوزستان به بهره برداری نرسیده و در حال ساخت است. امیدواریم امسال با تامین شدن اعتبارات این مجموعه تکمیل شود و در صورت بهره برداری کمک شایان توجهی به برنامه های هیات به ویژه در بحث میزبانی مسابقات، خواهد کرد.

هیات ورزش های جانبازان و معلولین خوزستان د ارای ۱۴ هیات شهرستانی فعال و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته است و در بخش ورزش همگانی نیز موفق شده برای نزدیک به ۴ هزار نفر برنامه های متنوع برگزار کند.

این هیات در ۱۴ رشته ورزشی آقایان و ۵ رشته ورزشی بانوان فعال است و در نظر دارد در سال جاری به رشته های فعال و نیز هیات های شهرستانی خود بیافزاید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu