1403/5/10

کد خبر: 7822

1400-10-11 13:25:24

محمدی: نمی توانم را از همه کلمات حذف کنید/ هدفم رسیدن به تیم ملی و درخشش برای کشورم است

مبین محمدی، قهرمان دسته ۶۵ کیلوگرم در بخش جوانان و کم سن و سال ترین شرکت کننده ی این دوره از مسابقات است.

مبین در حالی در این مسابقات شرکت کرد که همراهی خانواده اش بسیار اثر گذار بود و علاوه بر پدر و مادر، جمعی دیگر از اعضای خانواده نیز به تهران آمده بودند تا این قهرمان جوان را در مسابقات امروز تشویق کنند.

وی در خصوص فعالیتش در این رشته گفت: از ۹ سالگی وارد رشته وزنه برداری شدم و بیش از ۵ سال است که در این رشته فعالیت می کنم. امسال برای دومین بار در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردم و با وجود مشکلاتی که داشتم توانستم عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشم.

محمدی افزود: وزنه برداری رشته ای است که خود فرد در آن تعیین کننده است و مثل رشته های گروهی نیست که عملکرد افراد روی هم تاثیر بگذارد. به خاطر همین مساله و اینکه تنها خودت هستی و توانمندی ات را می توانی ثابت کنی، به این رشته علاقه دارم.

قهرمان جوان دسته ۶۵ کیلوگرم خاطر نشان کرد: هیچ وقت به پایان و سرانجام کار فکر نمی کنم، تمام تلاشم را به کار می گیرم که وارد تیم ملی شوم و بتوانم در مسابقات برون مرزی برای کشورم بدرخشم و افتخار آفرینی کنم.

وی در پایان گفت: به تمام افرادی که دارای معلولیت هستند می گویم که نمی توانم را از جملاتشان حذف کنند و هیچ وقت نا امید نشوند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu