1403/5/10

کد خبر: 7916

1400-10-11 13:25:24

سلیمانی: تماشای مستندی از زندگی مجید فرزین انگیزه ام را برای وزنه برداری بیشتر کرد

سجاد سلیمانی، وزنه بردار جوان تیم البرز است که در مسابقات دسته ۸۰ کیلوگرم توانست به نشان طلا در بخش جوانان دست پیدا کند.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: کمتر از یکسال است که فعالیتم را در این رشته آغاز کرده ام و خوشحالم که در اولین حضورم در مسابقات رسمی توانستم به خوش رنگ ترین مدال دست پیدا کنم.

سلیمانی گفت: پیش از این نمی دانستم که در بخش معلولین نیز این رشته وجود دارد و همیشه با تماشای مسابقات وزنه برداری غیر معلولین آرزو می کردم خودم هم روزی وزنه بردار شوم. بعد از تحقیقاتی که داشتم متوجه شدم این رشته در بخش معلولین نیز فعال است و همین طور بعد از تماشای مستندی که از زندگی مجید فرزین بود، بسیار ترغیب شدم که به صورت جدی وزنه برداری را آغاز کنم.

قهرمان دسته ۸۰ کیلوگرم افزود: مرتضی دشتی، از ملی پوشان قدیمی تیم وزنه برداری معلولین مربی من است و از زحمات وی، خانواده و به خصوص برادر عزیزم تشکر می کنم که در این ایام به من انگیزه دادند و حمایتم کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این ده ماه که وارد وزنه برداری شده ام سخت تلاش کرده ام و نتیجه اش را نیز دیدم، از این پس نیز تلاش می کنم تا رکوردهای بهتری ثبت کنم و امیدوارم به زودی شرایطم برای ورود به تیم ملی فراهم شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu