1403/5/10

کد خبر: 8129

1400-10-11 13:25:24

چلتوک کار: از سال گذشته قول قهرمانی را داده بودیم/ استعدادیابی اولویت وزنه برداری خوزستان

غلامحسین چلتوک کار، مربی تیم خوزستان در خصوص کسب عنوان قهرمانی رقابت های کشوری وزنه برداری جانبازان و معلولین به روابط عمومی به فدراسیون گفت:  کسب عنوان قهرمانی را از سال گذشته به هیات خوزستان قول داده بودیم و برای بردن کاپ به استان یک سال بی وقفه تلاش کردیم.

وی افزود: در رقابت های سال گذشته با کسب عنوان چهارم تیمی از دست یابی به کاپ باز ماندیم. پس از بازگشت به استان، طی صحبت هایی که با رئیس هیات داشتیم، با امکانات موجود برنامه ریزی فشرده ای کردیم و در بخش جوانان نیز فعال تر از قبل عمل کردیم.

پیشکسوت وزنه برداری جانبازان و معلولین تاکید کرد: در این رقابت ها، با ترکیب کامل ۱۶ ورزشکار شرکت کردیم و پنج ورزشکار جوان نیز همراه خود داشتیم که موفق به کسب دو نشان طلا شدند.

چلتوک کار تاکید کرد: اولویت ما در استان خوزستان سرمایه گذاری بر روی ورزشکاران جوان است و برای این منظور سه تیم تشکیل داده ایم که یک تیم اختصاصا ویژه نونهالان دارای معلولیت است و صرفا به آنها تکنیک های لازم آموزش داده می شود تا پس از ورود به سن ۱۵ سالگی و کسب آمادگی جسمانی لازم کم کم تمرینات جدی وزنه برداری را آغاز کنند.

مربی تیم قهرمان رقابت های کشوری وزنه برداری سال ۹۷ در پایان خاطر نشان کرد: این موفقیت حاصل تلاش و همراهی مربی، ورزشکاران و مسوولین هیات خوزستان و شهرستان دزفول است که از همه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu