1403/5/11

کد خبر: 8172

1400-10-11 13:25:24

کردستانی: تلاش می کنم در جاکارتا طلایی شوم/ آمادگی جسمانی و تمرکز والیبال نشسته در دوومیدانی به کمکم آمد

عشرت کردستانی، ملی پوش تیم دو و میدانی در رقابت های بین المللی تونس، به نشان طلا در ماده پرتاب وزنه دست یافت.

کردستانی در خصوص حضورش در این مسابقات گفت: کمتر از یکسال است که در رشته دو و میدانی فعالیتم را آغاز کرده ام و مسابقات تونس اولین حضور برون مرزی من در این رشته بود.

وی افزود: برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا می بایست هم رکوردم در رنکینگ جهانی به ثبت می رسید و هم کلاس بندی پزشکی ام تایید می شد که خوشبختانه هر دو اتفاق افتاد و توانستم با وجود اینکه کلاس ها ادغامی بود و همین طور استرس اولین تجربه ی برون مرزی را داشتم، با رکوردی خوب به نشان طلا در کلاس ادغامی F55/56/57 دست پیدا کنم و کلاس پزشکی خود که F57 هست نیز به تایید برسانم .

دارنده نشان طلای مسابقات بین المللی خاطر نشان کرد: همان طور که می دانید من پیش از این در رشته والیبال نشسته فعالیت می کردم و به خاطر کسب تجربه جدید و محک زدن توانمندی ام در رشته ای انفرادی ، تصمیم گرفتم در ادامه ی مسیر ورزش حرفه ای، رشته ی دیگری را امتحان کنم و دو ومیدانی باعث شد تا دریچه ی جدیدی به رویم گشوده شود.

کردستانی گفت: آمادگی جسمانی و هماهنگی هایی که بین عصب و عضله در والیبال نشسته باید وجود داشته باشد و همین طور تمرکزی که لازمه ی کار تیمی است، به من کمک کرد تا در دو و میدانی هم موفق باشم. البته بدن سازی در رشته ی دوومیدانی تخصصی تر و سنگین تر است و در حال حاضر به نسبت قبل آمادگی بدنی بهتری دارم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر زیر نظر مربی ام آقای شاهرخی دو جلسه تمرین در روز دارم و سخت در تلاش هستم تا در بازی های پاراآسیایی جاکارتا به خوش رنگ ترین مدال دست پیدا کنم و هدف طولانی مدتم نیز معطوف به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

ملی پوش تیم دوو میدانی تصریح کرد: اگرچه در حال حاضر به صورت حرفه ای در والیبال نشسته فعالیت ندارم اما در ماه دو تا سه جلسه تمرینات توپی والیبال نشسته داریم و به نوعی پیوند من به این رشته حفظ شده است.

کردستانی گفت: مسابقات تونس فرصت بسیار خوبی برای من بود و تجربه ای که از آن بدست آوردم برای ادامه مسیر در این رشته کمک زیادی به من می کند و امیدوارم بتوانم در جاکارتا نیز به هدف مور نظرم برسم.

وی در پایان اضافه کرد: از صمیم قلب برای ملی پوشان خوبمان در رشته والیبال نشسته بانوان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی جاکارتا بدرخشند و بتوانند برای دومین بار به بازی های پارالمپیک راه یابند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu