1403/5/11

کد خبر: 8181

1400-10-11 13:25:24

سه رکورد جهانی در مسابقات تونس به ثبت رسید/ اعطای شانس مجدد به ورزشکاران در جریان رکورد گیری تیم ملی

بهمن رضایی، سرپرست انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولین در خصوص دستاوردهای رقابت های بین المللی تونس و نیز رکوردگیری از ورزشکاران به منظور اعطای شانس مجدد برای ورود تیم ملی، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در این خصوص گفت: مسابقات بین المللی تونس هرسال برگزار و در زمره رویدادی معتبر این رشته محسوب می شود. امسال نیز ۱۷ کشور در این مسابقات شرکت داشتند و در بخش جانبازان و معلولین ۱۹ شرکت کننده داشتیم و در نهایت به ۲۳ مدال رنگارنگ دست یافتیم.

رضایی خاطر نشان کرد: در جریان مسابقات ۱۰ ورزشکار کلاس بندی شدند که ۷ نفر از آنها جدید بودند و ۳ ورزشکار دیگر نیاز بود تا کلاس بندی شان review شود و در واقع توانستیم به اهداف مورد نظرمان که کلاس بندی ورزشکاران جدید، قرار گرفتن رکورد ورزشکاران در رنکینگ جهانی ۲۰۱۸ به منظور مجوز حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا، بود دست پیدا کنیم.

مدیر تیم ملی دو ومیدانی افزود: علاوه بر موارد یاد شده، با توجه به اینکه از ۱۷ کشور شرکت کننده، ۱۳ کشور آسیایی بودند، این رقابت ها فرصت خوبی بود تا ورزشکاران با رقیبان خود روبرو شوند و در واقع یک رویداد تدارکاتی بسیار خوب برای بازی های جاکارتا بود. ضمن اینکه سیامک صالح فرج زاده و محسن کائیدی در پرتاب وزنه و هرمز سیدی در پرتاب نیزه توانستند رکوردهایی جهانی به ثت برسانند.

وی گفت: در مجموع از عملکرد ورزشکاران در این مسابقات رضایت دارم و از مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک که امکان این اعزام را فراهم کردند تشکر می کنم.

رضایی تصریح کرد: با نظر کمیته فنی دوو میدانی و نیز معاونت قهرمانی فدراسیون، مقرر شد به تعدادی از ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی کشور اردیبهشت ماه شرکت داشته و درخواست اعطای شانس مجدد برای رکورد زنی و ورود به تیم ملی را دارند، فرصتی اعطا شود تا یک بار دیگر برای قرار گرفتن در لیست ورزشکاران جاکارتا، تلاش کنند.

مدیر تیم ملی دوو میدانی اظهار داشت: به همین منظور ۸ تیر ماه یک دوره رکوردگیری با حضور ۲۴ ورزشکار خانم و آقا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و پیش از آن اعلام شده بود که افرادی که بتوانند رکوردی معادل نفر اول در رنکینگ جهانی را به ثبت برسانند، شانس قرار گرفتن در لیست تیم ملی را دارند و نزدیک به ۵ ورزشکار توانستند رکوردهای بسیار خوبی به ثبت برسانند و این فرصت به آنها داده شد.

وی در پایان گفت: البته هنوز لیست قطعی ورزشکاران به صورت رسمی اعلام نشده و پس از بررسی های پارالمپیک، لیست قطعی از ورزشکارانی که برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب شده اند، اعلام خواهد شد.

   

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu