1403/5/11

کد خبر: 8200

1400-10-11 13:25:24

مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان بوشهر

مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان بوشهر با حضور حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون، برگزار شد.

در این نشست که با حضور کلیه اعضا مجمع برگزار شد، بهروزیان فرد، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: استان بوشهر جایگاه مناسبی در ورزش کشور دارد و در رشته جانبازان و معلولین نیز چندین مدال رنگارنگ در میادین مختلف، جهانی آسیایی و بین المللی و کشوری توسط ورزشکاران استان کسب شده است.

وی افزود: در سال گذشته ستاد بازی های آسیایی جاکارتا در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و مقرر شد که ورزشکارانی که سهمیه این رقابت ها را کسب نمایند مورد حمایت مالی و معنوی این اداره کل قرار گیرند تا با دغدغه ی کمتری برای این مسابقات آماده شوند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۹ ورزشکار از استان بوشهر در اردو های تیم ملی برای رقابت های بازیهای آسیایی جاکارتا به بسر می برند.

بهروزیان فرد خاطر نشان کرد: در بعد زیر ساخت ورزشی نیز در مرکز استان سالن اختصاصی ورزش جانبازان وجود دارد که در سایر شهرستان ها نیز بطور مشترک این فضاها در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر فدراسیون برای برگزاری رقابت های کشوری و اردوهای تیم ملی و همچنین تخصیص اعتبارات ویژه برای ورزشکاران استان بوشهر شد.

در این نشست گزارش عملکرد سالیانه هیات بوشهر قرائت شد و ورزشکاران ملی پوش استان با رئیس فدراسیون نشستی صمیمانه داشتند و به بیان مسائل، مشکلات و دیدگاههای خود در جهت بهبود شرایط پرداختند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu