1403/5/11

کد خبر: 8224

1400-10-11 13:25:24

اسلوونی اولین حریف ایران در رقابت های جهانی هلند/ تمرکز بر مرور تاکتیک ها و تمرینات بدن سازی در آخرین اردو

فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در آستانه برگزاری چهارمین اردوی تیم ملی، متصل به اعزام رقابت های جهانی هلند، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

سلیمانی در این خصوص گفت: در این اردو از ۱۴ ملی پوش دعوت بعمل آمده که ۱۲ نفر از آنها به عنوان ترکیب اصلی تیم به مسابقات جهانی هلند  اعزام می شوند.

وی افزود: با توجه به اعزام تیم ملی به رقابت های جهانی هلند که ۲۱ تیر ماه صورت می گیرد، تمرکز عمده ی ما در این اردو بر تمرینات بدن سازی، البته با فشارنسبتا کمتر به نسبت اردوهای قبل، و مرور تاکتیک ها خواهد بود و همچنین دیدارهایی با تدارکاتی با حضور داوران رسمی نیز در حین اردو برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: همان طور که قبلا اعلام شد تیم ایران در مرحله گروهی با چین، ایتالیا و اسلوونی هم گروه است و اولین دیدار ما نیز مقابل اسلوونی برگزار می شود. تیم چین که بهترین تیم در بخش بانوان است و سابقه رویارویی با تیم اسلوونی را نیز قبلا داشتیم و این تیم نیز عملکرد خوبی دارد. تنها از تیم ایتالیا شناخت دقیقی نداریم که در حین مسابقات حتما بازی های این تیم را رصد می کنیم.

سلیمانی افزود: مسابقات جهانی رویدادی است که در آن بهترین های جهان حضور دارند و تلاش می کنیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. سه تیم اول این مسابقات سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را دریافت می کنند اما تمرکز ما برای کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰ از مسابقات پاراآسیایی جاکاتارا است و مسابقات هلند فرصتی طلایی است تا ملی پوشان محک بخورند و بهترین ترکیب ممکن را برای بازی های پاراآسیایی انتخاب کنیم.

چهارمین اردوی تیم ملی با حضور معصومه زارعی براتی، ندا پنجه باشی، زهرا سالاری(خراسانرضوی)، زهرا دانایی(گلستان)، بتول جعفریان، فاطمه جهانی، بتول خلیلزاده(کرمان)، نسرین فرهادی(چهارمحال و بختیاری)، زینب ملکی ‌دیریجه، معصومه شجراتی(اصفهان)، فرزانه حیدری(هرمزگان)، مهری فلاحی دریاکناری(گیلان)، سمیرا خالقی، زهرا نجاتیعارف(همدان) برگزار می شود و مدعوین به اردو از ۱۳ تیر ماه وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

از ترکیب فوق، به غیر از زهرا سالاری که از بازیکنان استعدادیابی شده است و در راستای روند جذب نیروهای جدید به تیم ملی دعوت شده و نیز سمیرا خالقی، سایر بازیکنان به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی با همراهی مریم ایرانمنش و پروانه باغبان، هدایت ملی پوشان در این اردو را بر عهده دارد و سمیرا محمدی نیز به عنوان مربی بدن ساز در کنار ملی پوشان است.

سرپرستی این اردو که از ۱۴ تا ۲۱ تیر ماه برگزار می شود نیز بر عهده ی معصومه مهروز است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu