1403/5/11

کد خبر: 8249

1400-10-11 13:25:24

تیم میکس ریکرو ایران درمرحله مقدماتی اول شد/صدرنشینی منشازاده و تیم کامپوند مردان در مرحله مقدماتی

در ادامه رقابت های روز اول، نمایندگان کشورمان در رقابت های تیمی و میکس کامپوند و ریکرو شرکت کردند.

غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی مردان با امتیاز ۶۲۴ در جایگاه چهارم قرار گرفت، پوریا جلالی پور با ۶۱۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم همین گروه ایستاد و اصغر زارعی نژاد دیگر نماینده ایران در ریکرو انفرادی مردان، با ۶۰۱ امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.

تیم ریکرو مردان متشکل از پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد با کسب امتیاز ۱۸۴۰ در مرحله مقدماتی سوم شد و تیم میکس ریکرو، متشکل از زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی نیز با امتیاز ۱۲۴۵ صدر نشین مرحله مقدماتی شد.

اما در بخش کامپوند انفرادی مردان، علی سینا منشازاده با کسب ۶۹۵ امتیاز صدر نشین مرحله مقدماتی شد، هادی نوری با ۶۸۱ امتیاز هشتم شد و رمضان بیابانی با ۶۷۰ امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

تیم ایران در بخش کامپوند مردان متشکل از رمضان بیابانی، هادی نوری و علی سینا منشا زاده با کسب ۲۰۴۶ امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت و تیم میکس کامپوند نیز با حضور راضیه شیرمحمدی و علی سینا منشا زاده با امتیاز ۱۳۶۲ در جایگاه سوم مرحله مقدماتی را بدست آوردند.

امروز و در ادامه مسابقات نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی شرکت می کنند.

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت کرده است.

مجید کهتری به عنوان سرمربی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و مسعود حمیدی نیز سرپرست کاروان اعزامی است.

مسابقات تورنمنت بین المللی جمهوری چک از ۱۲ تا۱۶ تیربرپاست و نمایندگان کشورمان ۱۸ تیر ماه به میهن بازمی گردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu