1403/5/11

کد خبر: 8318

1400-10-11 13:25:24

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از شناسایی ۱۶۰ هزار ورزشکار در سطح کشور خبر داد

حمید علی صمیمی، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان لرستان به این استان سفر کرده بود در مراسم بازگشایی سالن اختصاصی ورزش معلولین در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد حضور یافت.

دکتر حمیدعلی صمیمی، رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان، در حاشیه افتتاح آکادمی ورزش‌های تخصصی جانبازان لرستان، اظهار داشت: فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان در حقیقت یک وزارتخانه ورزش کوچک است و اهادف مختلفی را در جهت پیشرفت ورزش های معلولین دنبال می کند.

صمیمی با اشاره به عملکرد موفق لرستان در ورزش جانبازان و معلولان افزود: در مسابقات باشگاهی و کشوری و تیم‌های ملی، هیات جانبازان و معلولین لرستان عملکرد خوبی داشته که نشانه تلاش اداره‌ کل ورزش و جوانان و هیات جانبازان این استان است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان با بیان اینکه نوع کار ورزش جانبازان، معنوی و فرهنگی است‌، سلامت جانبازان را اولویت اصلی فدراسیون جانبازان و معلولان برشمرد و گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار ورزشکار جانباز و معلول شناسایی و ۸۰ هزار نفر ساماندهی شده‌ اند. با توجه به محدودیت های مختلف، رشته های ورزشی مختلفی را دنبال می کنیم. فراگیری ورزش‌ها به نوع آموزش‌ها بستگی دارد کما اینکه باید از داشته‌های هیئت های ورزشی جانبازان و معلولان بهتر استفاده کرد.

سالن تخصصی ورزش لرستان که  از ۲۰سال پیش به ورزشکاران جانباز و معلول این استان خدمت رسانی می کرد، با امکانات مدرن و ویژه بازسازی و با حضور رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بازگشایی شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu