1403/5/11

کد خبر: 8340

1400-10-11 13:25:24

نعمتی و منشا زاده نایب قهرمان شدند، دلخوش برنز گرفت/ پایان کار کاروان ایران با کسب ۵ نشان رنگارنگ

  در آخرین روز از رقابت های تورنمت بین المللی رنکینگ جهانی تیراندازی با کمان جمهوری چک، نمایندگان کشورمان در رقابت ها فینال و رده بندی بخش انفرادی شرکت کردند.

در دیدار فینال ریکرو بانوان زهرا نعمتی در مصاف با نماینده لهستان بانتیجه نزدیک این مسابقه را واگذار کرد و به نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

زهرا دلخوش دیگر نماینده کشورمان در بخش ریکرو در دیدار رده بندی مقابل نماینده انگلستان به برتری دست یافت و عنوان سوم و نشان برنز را بدست آورد.

علی سینا منشازاده نیز در دیدار فینال رقابت های کامپوند انفرادی، مقابل کمانداری از اسلواکی به میدان رفت و با اختلاف تنها یک امتیاز از دست یابی به نشان طلا بازماند و نایب قهرمان شد.

محمد رضا زندی نماینده کشورمان در کلاس W1 نیز در دیدار رده بندی مقابل نماینده فنلاند با اختلاف تنها یک امتیاز از دست یابی به نشان برنز بازماند و عنوان چهارم این رقابت های را بدست آورد.

پیش از این نیز تیم ریکرو بانوان ایران به یک نشان طلا دست یافته بود و تیم میکس ریکرو نیز نایب قهرمان شد و با احتساب مدالهای امروز، تیم ایران با کسب یک نشان طلا، ۳ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با ترکیب هادی نوری، علی سینا منشا زاده، رمضان بیابانی، پوریا جلالی پور، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا زندی، مجید کاکوش، زهرا نعمتی، زهرا دلخوش، سمیه رحیمی، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری در این مسابقات شرکت داشت.

مجید کهتری به عنوان سرمربی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی فر، مربیان تیم ملی و مهرداد غلامی، کمک مربی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و مسعود حمیدی نیز سرپرست کاروان اعزامی است.

مسابقات تورنمنت بین المللی جمهوری چک از ۱۲ تا۱۶ تیربرپاست و نمایندگان کشورمان ۱۸ تیر ماه به میهن باز می گردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu