1403/5/11

کد خبر: 8345

1400-10-11 13:25:24

اسامی ۲۵ بازیکن منتخب مشخص شد/ برای رقابت های جهانی مکزیک ماهیانه دو اردو پیش بینی شده است

با پایان یافتن اولین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال قطع عضو، مهدی غفاری سرمربی این تیم، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

مهدی غفاری در این خصوص گفت: در این اردو بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی کشور که اخیرا به میزبانی تهران برگزار شد، و نیز تعدادی از ورزشکارانی که از گذشته عملکرد آنها مورد توجه کادر فنی قرار داشته، حضور داشتند که با توجه به آمادگی جسمانی و فنی ورزشکاران در پایان تعدادی از آنها حذف شدند.

غفاری تاکید کرد: از میان مدعوین به این اردو ۲۵ ورزشکار برای اردوی بعدی انتخاب شدند که ۲۵ تیر ماه مجددا به اردوی آمادگی فرا خوانده می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه فوتبال قطع عضو تاکنون مسابقات لیگ نداشته تا حدی برای آماده سازی ورزشکاران با دشواریهایی رو به رو هستیم و تلاش می کنیم با ارائه برنامه تمرینی بدنسازی و تاکتیکی این کمبودها رفع شود.

مهدی غفاری ادامه داد: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه سال جاری برگزار می شود، هر ماه دو اردو برای ورزشکاران پیش بینی شده که به تدریج برگزار و برنامه های کادر فنی به ترتیب در اردوها پیاده می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطع عضو در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی مهم ترین رویداد فوتبال قطع عضو است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی از آن کسب کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu