1403/5/11

کد خبر: 8697

1400-10-11 13:25:24

صبر و حوصله لازم است تا نتایج مثبت جوان گرایی به بار بنشیند/ ناکامی هلند را در جاکارتا جبران می کنیم

در پایان مرحله مقدماتی رقابت های جهانی والیبال نشسته بانوان در آرنهم، فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان به روابط عمومی فدراسیون گفت: بعد از رقابت های پارالمپیک ریو، ترکیب تیم ملی والیبال نشسته بانوان تغییراتی کرد و برخی بازیکنان به سایر رشته های انفرادی معلولین روی آوردند و ما در رقابت های جهانی، تیم نسبتا جوانی را به میدان بردیم.

فریبا سلیمانی افزود: در میان بازیکنانی که به هلند آوردیم، برخی نخستین اعزام برون مرزی خود را تجربه می کنند و ما در این مدت تمام تلاش خود را برای انسجام این ترکیب کرده ایم اما صبر و حوصله لازم است تا نتایج مثبت جوان گرایی به بار بنشیند.

وی تاکید کرد: چین و ایتالیا هر دو از تیم های قدرتمند والیبال نشسته هستند و بازیکنان ما از نظر روانی نیز نیاز دارند که بیشتر بر خود مسلط شوند. در دو رقابتی که با چین و ایتالیا داشتیم آنالیز خوبی از نقاط ضعف مان کردیم و در بازگشت به ایران و ادامه ی اردوها به رفع نواقص می پردازیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا و با تلاش مضاعف کادر فنی و بازیکنان در جاکارتا این ناکامی را جبران می کنیم.

 

در ادامه رقابت های جهانی هلند، بانوان ملی پوشان والیبال نشسته ایران، امروز آرنهم را به مقصد رتردام ترک می کنند، تا فردا در گروه تیم های نهم تا دوازدهم جهان، با روآندا رقابت کنند.

این دیدار فردا، پنجشنبه ۲۸ تیر، ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار می شود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu