1403/5/11

کد خبر: 8818

1400-10-11 13:25:24

بستر استعدادیابی در استان ها وجود دارد/ برای پرورش ملی پوشان جدید به همکاری هیات های استانی و انجمن های ورزشی معلولین نیاز داریم

محمدرضا گلشنی، مدیر استعدادیابی فدراسیون در گفتگویی با روابط عمومی اعلام کرد: از سال گذشته تصمیم ما بر تقویت امر استعدادیابی بوده و به همین دلیل این مدیریت در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ایجاد شد تا با گذشت زمان ورزشکاران جدید را شناسایی و به تدریج به تیم های ملی اضافه کنیم.

وی افزود: نخستین برنامه ما ارتباط با استان هاست. از آنجایی که ورزشکاران از استان ها به رقابت های قهرمانی کشور می آیند بنابراین نیاز به همکاری همه جانبه هیات های استانی در سراسر کشور و انجمن های ورزشی معلولین داریم.

گلشنی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران ابتدا باید از طریق هیات های جانبازان و معلولین در استان ها شناسایی و کلاسبندی شوند. پس آشنایی با انجمن ها، آموزش و تمرین برای رقابت های استانی آماده شوند و سپس به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شوند.

مدیر استعدادیابی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون با دعوت از کارشناسان ورزش جانبازان و معلولین، آیین نامه های مربوطه را بررسی و تدوین کرده ایم تا به استان ها ابلاغ کنیم. همه تلاش ما ارتباط با هیات ها، انجمن ها، آموزش و پرورش استثنایی و بهزیستی برای توسعه استعدادیابی است.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu