1403/5/11

کد خبر: 8907

1400-10-11 13:25:24

نخعی: تلاش ما هدایت افراد دارای معلولیت به ورزش و مسیر پیشرفت است/ کارشناسان ما برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین، صدها کیلومتر سفر می کنند

هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان کرمان در بررسی عملکرد هیات های استانی سال ۹۶ موفق شد با ۷۵۱ امتیاز رتبه نخست را در میان هیات های استانی گروه ج کشوری بدست آورد.

مهندس مهدی نخعی، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین کرمان در خصوص کسب این جایگاه به روابط عمومی فدراسیون گفت: کسب این موفقیت مرهون امتیازات خوب در همه ی حوزه ها بود و علاوه بر بعد قهرمانی، در همگانی، فرهنگی و سایر موارد امتیازات قابل توجهی کسب کردیم.

نخعی افزود: علاوه بر تمرکز بر ورزش قهرمانی، یکی از اولویت های اصلی ما ورزش همگانی است و در همین راستا سال گذشته ۶۰ کلاس ورزشی برگزار کردیم.

وی با اشاره به پراکندگی جمعیت افراد دارای معلولیت در سطح استان، ادامه داد: با توجه به وسعت کرمان کارشناسان ما برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین، صدها کیلومتر در استان سفر می کنند تا ورزشکاران جدید را شناسایی کنند.

نخعی در خصوص اماکن ورزشی ویژه ی جانبازان و معلولین  تاکید کرد: در شهر کرمان استخر، پیست دو و میدانی و سالن چند منظوره ای برای ورزشکاران دارای معلولیت داریم که صد در صد در اختیار آنهاست. در شهرستان ها نیز با رایزنی هایی که با بهزیستی استان داشته ایم، ورزشکاران می توانند به طور رایگان از امکانات ورزشی بهزیستی استفاده کنند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین کرمان تصریح کرد: در ورزش قهرمانی، طی سال های اخیر رشد خوبی داشته ایم و در حال حاضر حدود ۱۰ ملی پوش کرمانی در اردوهای رقابت های جاکارتا مشغول تمرین و آماده سازی خود هستند.

مهدی نخعی در پایان خاطر نشان کرد: ما در کرمان برای پیشرفت ورزش معلولین به کار تیمی و ستادی اعتقاد داریم. در همین راستا از افراد بسیاری تاکنون همیاری گرفته ایم، دکتر صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان و دکتر امیری، مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمان از جمله افرادی هستند که همواره حامی ورزش جانبازان و معلولین بوده اند. تمام تلاش ما بر این است که هر فرد دارای معلولیتی در استان که علاقمند به ورزش باشد را جذب و در مسیر پیشرفت هدایت کنیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu