1403/5/11

کد خبر: 9168

1400-10-11 13:25:24

برای همراهی کشورمان در جاکارتا دعوت فدراسیون بین المللی بسکتبال با ویلچر را نپذیرفتم/ ایران مسوول برگزاری سیمنار علوم ورزشی در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸

امید میرزاحسینی، مدیر کلاسبندی پزشکی، ورزشی فدراسیون گفت: دعوت فدراسیون بین المللی بسکتبال با ویلچر برای کلاسبندی را نپذیرفتم تا فرصت همراهی ملی پوشان کشورمان را داشته باشم.

کلاسبند بین المللی بسکتبال با ویلچر کشورمان افزود: با توجه به حجم بالای کارها تا رقابت های پاراآسیایی، ترجیح دادم در کنار کاروان و در ترکیب کادر کلاسبندی کشورمان حضور داشته باشم.

میرزاحسینی که به تازگی از جلسه نمایندگان و روسای کلاسبندی پزشکی، ورزشی در آلمان بازگشته است، در این خصوص به روابط عمومی فدراسیون گفت: این جلسه در شهر بُن برگزار شد که من نیز به عنوان نماینده ایران به ارائه گزارش وضعیت کلاسبندی پزشکی، ورزشی کشورمان پرداختم و برنامه ها و کارهای آینده ی NPC ایران را نیز تشریح کردم.

وی با اشاره به برگزاری سمینار یک روزه علوم ورزشی همزمان با رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصریح کرد: مسوولیت برگزاری این سمینار از ابتدا به من به عنوان نماینده ایران سپرده شد و در حال حاضر مشغول برنامه ریزی ها و دعوت سخنرانان و کارشناسان آن هستم.

مدیر کلاسبندی پزشکی، ورزشی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی، ورزشی معلولین در بهمن ماه سال جاری، کمیته های کلاسبندی این جشنواره را تشکیل داده ایم و بلافاصله پس از بازگشت از جاکارتا کلاسبندی ورزشکاران در استان ها را ادامه می دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu