1403/5/11

کد خبر: 9595

1400-10-11 13:25:24

کاروان کشورمان در رقابت های پاراآسیایی نماد ارزش های ایرانی و اسلامی خواهد بود/ بالا بردن نام و پرچم ایران در جهان وجه مشترک هدف شهدا و ملی پوشان جانباز و معلول

مدیر فرهنگی فدراسیون، علی جمشیدی، در گفتگو با روابط عمومی عنوان کرد: ما از دیرباز در ایران و عرصه ورزش، علاوه بر قهرمان پروری به پهلوان پروری اعتقاد داریم. ارزش های اخلاقی بر خیلی از مسایل برتری دارد و قهرمانان نماد پهلوانی و وطن دوستی بوده اند. از آن جایی هدف اصلی ورزش نشاط و شادابی روح و جسم است در بخش فرهنگی فدراسیون هم ما با اولولیت قرار دادن این اصول با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنیم.

جمشیدی در خصوص دیدار ملی پوشان با خانواده شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم تاکید کرد: این یکی از برنامه های معمول ما در بخش فرهنگی است برای اینکه یادمان نرود اگر امروز امنیتی داریم که به کمک آن با آرامش به تمرینات حرفه ای می پردازیم و افتخار آفرین می شویم، افراد و خانواده های دیگری در این کشور با ایثارگری های خود وطن را برای ما حفظ کرده اند و ملی پوشان و قهرمانان امروز سفیران ملت ایران و ارزش های کشورمان هستند.

وی افزود: خانواده شهدا و جانبازان مصداق این مصرع هستند که "چو ایران نباشد تن من مباد" و ورزشکاران ما نیز هدف والایی دارند که بالا بردن نام و پرچم ایران در جهان است، بنابراین این وجه مشترکی است که این دو گروه را به یکدیگر متصل می کند و لزوم ارتباط آنها را تبیین می کند.

جمشیدی در پایان و در خصوص برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای اردو نشینان تیم های ملی اعزامی به جاکارتا خاطر نشان کرد: برگزاری منظم نماز جماعت، برنامه های تفریحی در خلال تمرینات و استراحت ورزشکاران و مسابقات و سرگرمی ها تا جاکارتا از جمله فعالیت های فرهنگی برای ملی پوشان اعزامی است و تمام تلاش ما بر این است که کاروان ایران در رقابت های پاراآسیایی نماد اخلاق، ادب  و ارزش های ایرانی اسلامی باشد.

 

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu