1403/5/11

کد خبر: 9895

1400-10-11 13:25:24

دومین اردوی آمادگی رقابت های پاراآسیایی از فردا آغاز می شود/ آخرین تجهیزات بوچیا را برای کلاس ۳ فراهم کرده ایم

مژگان نصیری، نایب رئیس انجمن بوچیا، در خصوص آغاز دومین مرحله اردوهای آمادگی این رشته به روابط عمومی فدراسیون گفت: این اردو از چهارم شهریور در شهر تهران و کمپ تیم های ملی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مدت شش روز برگزار می شود.

نصیری افزود: از مدت ها قبل، در تدارک دو رمپ برای ملی پوشان کلاس ۳ بودیم که با حمایت فدراسیون آخرین مدل این تجهیزات خریداری شد و از این اردو در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که پس از انجام تست های لازم با نظر مربیان، برای اردوها و اعزام استفاده شود.

وی تاکید کرد: برای اعزام به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا، نیاز به کسب سهمیه داشتیم که در بوچیا این اتفاق نیفتاد و ما با مکاتباتی که با کمیسیون برگزاری مسابقات داشتیم نهایتا موفق به دریافت ۶ کارت دعوت شدیم.

نایب رئیس انجمن بوچیا ادامه داد: بر اساس این ۶ کارت دعوت و توزیع برابر بین بازیکنان آقا و خانم، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در سال ۹۷، نفرات طلایی هر کلاس را انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: در کلاس های ۳ و ۴ برای شرکت در رقابت های انفرادی و دوبل مجموعا از چهار بازیکن و در کلاس ۱ و ۲ از دو بازیکن دعوت کردیم.

نصیری در پایان خاطر نشان کرد: برای اعزام به جاکارتا، بوچیا سه اردو خواهد داشت که آخرین اردوی آن اواخر شهریور آغاز می شود و در این اعزام علاوه بر مربیان، ۲ همراه فنی و ۲ پرستار نیز در کنار تیم حضور خواهند داشت.

 

دومین اردوی آمادگی تیم ملی بوچیا جانبازان‌ و معلولین اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، به مربیگری افسانه علیپور(گیلان)، وحید نیک‌فرجام(خراسان‌رضوی) از ۴ تا ۱۰ شهریور برگزار می شود.

فهیمه عباسی، راضیه کاظم‌پور(گیلان)، بهروز بربرمقدم (خراسان‌رضوی)، علی اوصانلو، مریم ملکی‌فلاح (تهران) فرشید استجلو (زنجان) ملی پوشان دعوت شده به اردوی آمادگی هستند.

مهدی انصاری سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu