1403/5/12

کد خبر: 9995

1400-10-11 13:25:24

مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی همدان به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا برگزار شد

مراسم بدرقه ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روز گذشته با حضور ورزشکاران و خانواده های آنها در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم منعم مدیر کل ورزش و جوانان همدان، الوند مدیرکل بهزیستی استان، خانم دکتر قربانی مدیرکل مدارس استثنایی استان، روسای هیات های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان و ورزشکاران و خانواده های آنان حضور داشتند.

زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته، علیرضا جلیلی در شنا، حمید اسلامی و وحید علی نجیمی در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان، حسین صالحی منش به عنوان همراه دونده و مهدی موسوی به عنوان مربی دوومیدانی، نمایندگان استان در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا هستند.

در این مراسم ورزشکاران نابینا به دلیل حضور در اردو تیم ملی حضور نداشتند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان همدان در این مراسم با اشاره به افزایش تعداد ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی گفت: در دوره گذشته این رقابتها هشت نماینده از استان در این مسابقات شرکت کرده بودند که به لطف و یاری خداوند و تلاش بی وقفه ورزشکاران، در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا ۱۹نماینده از استان همدان حضور دارند.

وی با اعلام اینکه مدال های کسب شده ورزشکاران همدانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به نسبت دوره های گذشته بی نظیر بوده افزود: تا پایان روز ششم مسابقات ورزشکاران کشورمان ۳۱ مدال کسب کرده بودند که از این تعداد ۷ مدال متعلق ورزشکاران استان بود.

منعم افزود: دستگاه ورزش همدان در یکسال گذشته همواره پیگیری نزدیک را از روند آماده سازی قهرمانان اعزامی داشته است و برای ترغیب بیشتر آنها به کسب سهمیه اعزام، حق الزحمه ثابت را به صورت ماهیانه پرداخت کردیم.

وی مدال آوری قهرمانان ارزنده همدان در بازی های آسیایی را مرهون برنامه ریزی مناسب از سوی هیات های ورزشی، حمایت های صورت گرفته و نیز تلاش مربیان قهرمانان دانست و گفت: رشته های مدال آور به طور قطع حمایت ویژه می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: مدال آوران مسابقات پاراآسیایی نیز همچون مدال آوران آسیایی پاداش دریافت می کنند و بر این اساس مدال آوران طلا در بازیهای آسیایی ۱۰۰ میلیون ریال، نقره ۷۰ میلیون ریال و دارندگان مدال برنز ۵۰ میلیون ریال پاداش نقدی دریافت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استان از مدال آوران استان در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی تجلیل خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم مدیرکل بهزیستی همدان گفت: ورزشکاران معلول و نابینا که بازیهای آسیایی اعزام می شوند مایه افتخار مجموعه بهزیستی و البته افتخار مردم استان هستند که مراتب قدردانی و سپاسگزاری را در این جلسه به شما دوستان و خانواده های مهربان و فداکارتان که بحق از هیچ کوشش و تلاشی برای رشد و تربیت و تعالی شما فرزندان عزیز فروگذار نیستند اعلام میدارم.

الوند افزود:به پاس زحمات ورزشکاران اعزامی از سوی بهزیستی همدان به شش نماینده نابینا و معلول استان که به بازیهای پاراآسیایی اعزام می شوند ۲۰۰ میلیون ریال پاداش اهدا می شود.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان گفت: امیدوارم هر روز مسیر زندگی و پیشرفت شما هموارتر شود و افتخار های بیشتر و مکرری را برای استان همدان کسب نمائید و ما نیز در مجموعه بهزیستی آنچه در توان داریم بکار میبندیم که اولویت را در حوزه توانبخشی به اموری چون ورزش معلولین بدهیم که نه تنها سازنده و پرورش دهنده جسم است که همانا روح جوانمردی و فداکاری و اخلاق را نیز در شما تقویت خواهد کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu