1403/5/12

کد خبر: 10253

1400-10-11 13:25:24

دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه ‏سواری تحت نظارت UCI برگزار می شود/ رقابت های پیست جانبازان و معلولین، برای نخستین بار در پیست مجموعه ورزشی ثامن

فرهاد عصفوری، رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون از برگزاری دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور این رشته، تحت نظارت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI ، به میزبانی مشهد خبر داد.

فرهاد عصفوری، در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: رقابت های قهرمانی کشور دوچرخه سواری معلولین هر ساله در تقویم جهانی ثبت می شود و به آن امتیاز نیز تعلق می گیرد. بنابراین امسال هم می بایست این رقابت ها که از قبل تاریخ آن تعیین شده، برگزار شود. رکورد و اطلاعات شرکت کنندگان نیز به فدراسیون جهانی ارسال و در سایت آن ثبت خواهد شد. امتیاز این مسابقات برای دوچرخه سواران، از تورنمنت های برون مرزی نیز با ارزش تر است.

عصفوری افزود: مسابقات جاده در ۲ ماده ی استقامت و تایم تریل و رقابت های پیست در ۲ ماده یک و چهار کیلومتر برگزار می شوند.

وی تاکید کرد: برخلاف سال های گذشته، این برای نخستین بار در ایران است که رقابت های پیست جانبازان و معلولین در پیست دوچرخه سواری و  طبق استانداردهای جهانی UCI اجرا خواهد شد.

رئیس انجمن دوچرخه سواری جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: این رقابت ها با حضور ۱۳ استان در کلاس های C1 تا C5 برگزار می شود و نفرات برتر این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت خواهند شد.

دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه ‏سواری تحت نظارت UCI بر اساس زمان بندی تقویم جهانی، از ۱۵ تا ۱۷ شهریور، در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن مشهد، برگزار می شود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu