1403/5/12

کد خبر: 10341

1400-10-11 13:25:24

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به رقابت های پاراآسیایی این استان برگزار شد

مراسم بدرقه ی ورزشکاران پاراآسیایی کرمان با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل بهزیستی، مدیرکل ورزش و مسوولین هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان برگزار شد.

دکتر حمید علی صمیمی، رییس فدراسیون ورزش­های جانبازان و معلولین در مراسم بدرقه­ی ورزشکاران پاراآسیایی که در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، گفت: ما ایرانی­ها غرور خاصی داریم و این غرور را در ۴۰ سال گذشته، به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس بارها با تقدیم بهترین انسان های جامعه به رخ دشمنان­مان کشیده ایم.

صمیمی با اعلام اینکه نخبه­های آن دوران شهدای ما بودند، تصریح کرد: امروز نخبه­های ما در ورزش، قهرمانان ما هستند، اینها کسانی هستند که از بین ما به قله رسیده­اند، و قله را دقیقا در اختیار خود قرار دارند تا به نمایندگی از مردم کشور و شهدای­مان پرچم جمهوری اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این مراسم، گفت: خداوند را شاکریم قبل از بازی­های پاراآسیایی جاکارتا در مراسمی که توسط هیات جانبازان و معلولین استان برگزار شد، در خدمت ۲۲ نماینده  استان کرمان در رقابت­های جاکارتا هستیم.

وی، ضمن تقدیر از مهندس نخعی، رییس هیات جانبازان و معلولین استان، برای برگزاری این مراسم افزود: کاروان ورزشی ۲۲ نفره­ی استان کرمان، در قالب ۱۲ نفر آسیایی و ۱۰ نفر پاراآسیایی بهترین کاروان ورزشی  این استان در ادوار تاریخ است.

 وی هدف نهایی را حضور بهتر و پررنگ تر در بازی های المپیک و پاراآلمپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن عنوان کرد  و افزود: جایزه­ی ورودی برای هر ورزشکار در قالب ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته­ایم که امروز تقدیم ورزشکاران می­شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان همچنین از اهدای جایزه­ی ۳۰۰ میلیون ریالی به مدال­آوران طلا، ۲۰۰ میلیون ریال برای نقره و ۱۰۰ میلیون ریال برای برنز خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با گرفتن اسپانسرهای دیگری این جوایز را بیشتر کنیم، چرا که این ورزشکاران زحمات و سختی­های زیادی کشیده و بسیاری از آن­ها با هزینه­ی شخصی به این درجه رسیده­اند.

عباس صادق­زاده مدیر کل بهزیستی کرمان در این آیین با اظهار خرسندی از حضور ورزشکاران کرمانی در میادین بین­المللی گفت: برای پیشگیری از بسیاری از آسیب­ها در جامعه باید در حوزه­ی ورزش و نشاط افراد بیش از پیش هزینه شود .

صادق زاده با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت­ها برای پیشرفت ورزش استان و حمایت از ورزشکاران اظهار داشت:  باید با برنامه­ریزی دقیق و تربیت افراد جدید جایگزین مناسبی برای ورزشکاران صاحب نام و حفظ جایگاه آنان در میادین بین المللی داشته باشیم .

وی با اشاره به اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان  برای ورزشکاران تحت حمایت بهزیستی در سال گذشته عنوان کرد: امسال قریب به ۱میلیارد تومان صرف هزینه ورزش برای گروه­های هدف بهزیستی شده است .

زهرا موسی­پور، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان با اعلام اینکه به لطف خداوند، جمعیت بانوان در رقابت­های پاراآسیایی، جمعیت بالایی­ست، به محرومیت­های تاریخی که در گذشته در حوزه­ی بانوان وجود داشته اشاره کرد و گفت: امروز پرچم­دارانی داریم که افتخار ایران، کرمان، بانوان و همه­ی دنیا هستند.

وی با تبریک انتخاب مجدد مهدی نخعی به سمت رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمان افزود: چه خوب شما خدمتگزاران خودتان را می­شناسید و و فرصت خدمت دوباره به آنها عطا می­کنید.

مهدی نخعی، رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمان از حضور شرکت کنندگان در مراسم قدردانی و ابراز امیدواری کرد؛ شاهد کسب مدال­های رنگینی از سوی ورزشکاران باشیم تا دل مردم ایران اسلامی به ویژه دیار کریمان شاد شود.

وی با اعلام اینکه امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مراسم سنگ تمام گذاشتند و دکتر صادق­زاده، رییس و اسدی، معاونت توانبخشی بهزیستی استان همیشه یار و یاور ورزشکاران معلول و جانباز بوده اند، گفت: امروز اگر موفقیتی حاصل شده به پاس همراهی این عزیزان بوده است.

نخعی با اشاره به حمایت­های رزم حسینی، استاندار اسبق کرمان از ورزش معلولین و جانبازان و قدردانی از مدال­آوران، ابراز امیدواری کرد: مراسم استقبال و مدال­آوری این عزیزان هم توسط استانداری کرمان مانند گذشته به زیبایی انجام شود تا بدین ترتیب مدال­آوری آنها به زیبایی دیده شود.

در پایان این مراسم ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی پس از بدرقه ­ی مسئولان در هتل ایرانگردی کرمان، از زیر قرآن عبور و راهی اردوهای آمادگی شدند.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu