1403/5/12

کد خبر: 10679

1400-10-11 13:25:24

تمام تلاش ما برای ایستادن بر سکوی اول آسیا است/ در اردوی پایانی بر آنالیز مسابقات جهانی کره و ژاپن تمرکز داریم

محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در خصوص آخرین اردوی آمادگی رقابت های پاراآسیایی به روابط عمومی فدراسیون گفت: این اردو یازدهمین و آخرین مرحله از تمرینات ملی پوشان است که از فردا آغاز در تهران آغاز می شود.

دستیار افزود: کمیته ی ملی پارالمپیک ما در گروه طلایی ها قرار داده بود و به همین دلیل اردوهای خوب و منظمی داشتیم که به حضور ما در رقابت های جهانی نیز کمک کرد.

وی تاکید کرد: ما هم تلاش خود را برای تحقق این پیش بینی و ایستادن بر سکوی اول آسیا می کنیم، البته حریفان را نیز دست کم نباید گرفت و نباید فراموش کرد که در ورزش هیچ چیز قطعی نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در پایان خاطر نشان کرد: در این اردو به آنالیز تیم های کره و ژاپن می پردازیم که اخیرا در رقابت های قهرمانی جهان با آنها روبه رو شدیم.

مرحله یازدهم و آخر اردوهای آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان، از ۳ تا ۸ مهر در آسایشگاه کهریزک تهران برگزار می شود و پس از آن ملی پوشان با هدایت محمدرضا دستیار، مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح به عنوان سرمربی ، مربی و کمک مربی به رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام می شوند.

محمد محمدنژاد (قم)، عادل طرفی(خوزستان)، حسن عبدی(خراسان رضوی)، عبدالجلیل قرنجیک(گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادتپور (مازندران)، مرتضی ابراهیمی (زنجان)، امید هادی‌اظهر، محمد صحی (تهران)، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل)، ۱۲ ورزشکار اعزامی به رقابت های پاراآسیایی هستند.

فرزاد یزدانی و مجتبی حسین پور به عنوان مربی بدنساز و سرپرست تیم ملی را در این اردو همراهی می کنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu